hvad kan man mon få i barsels dagpenge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.952 visninger
12 svar
1 synes godt om
6. januar 2013

Anonym trådstarter

vi snakker lidt om et 3 barn når vores den mindste er 3 år men har regnet på at vi har ca 14-15.000 i regninger det er inkl. gæld som selvfølgelig bliver mindre med tiden og min kæreste får ca 13-14.000 udbetalt men aner så ikke hvad jeg ville få udbetalt. nogen der kender taksterne for barsels dagpenge og hvad man får udbetalt? på forhånd tak :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

Mettefpigen

Da jeg fik barselsdagpenge fik jeg ca 9500 udbetalt..

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

det var ikke meget

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

og vi er ikke gift glemte jeg lige at sige

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

da jeg var på barsel sidst fik jeg 10.200 udbetalt og det var på kontant hjælp så tænkte barsel dagpenge burde være højere?

Anmeld

6. januar 2013

1990h

Anonym skriver:

vi snakker lidt om et 3 barn når vores den mindste er 3 år men har regnet på at vi har ca 14-15.000 i regninger det er inkl. gæld som selvfølgelig bliver mindre med tiden og min kæreste får ca 13-14.000 udbetalt men aner så ikke hvad jeg ville få udbetalt. nogen der kender taksterne for barsels dagpenge og hvad man får udbetalt? på forhånd tak :-)

barselsdagpenge har ikke noget af gøre med om i er gift eller ej

barselsdagpenge svarer til hvad du ellers ville få fra en a-kasse.

jeg får 3940 kr. før skat på a-kassen om ugen..det samme kommer jeg til at få i barselsdagpenge

Anmeld

6. januar 2013

anynom

Anonym skriver:

Barselsdagpenge bliver udregnet udfra hvor mange timer du arbejder før du går på barsel. Mener ikke at hverken status eller gæld har noget at sige der.
Jeg fik højeste sats, udbetalt var det cirka 11500 kr. Har dog også et højt fradrag

Anmeld

6. januar 2013

(august)

Det afhænger jo meget af hvad man tjener inden, dog er der en max sats som vis nok hedder ca. 15.000/mdr, der til kommer jo så hvad man har i fradrag og skat som har indflydelse på hvor meget man får udbetalt. 

Jeg selv var på højeste dagpenge sats, der skal ikke ret meget til , og jeg fik 15.760kr før skat og udbetalt 12.136.

Jeg mener du kan finde satserne enten på kommunens hjemmeside under borgerservice eller hos dem som hedder Udbetaling Danmark, da det er dem som har overtaget alt der handler om barsel.

Anmeld

6. januar 2013

1990h

(august) skriver:

Det afhænger jo meget af hvad man tjener inden, dog er der en max sats som vis nok hedder ca. 15.000/mdr, der til kommer jo så hvad man har i fradrag og skat som har indflydelse på hvor meget man får udbetalt. 

Jeg selv var på højeste dagpenge sats, der skal ikke ret meget til , og jeg fik 15.760kr før skat og udbetalt 12.136.

Jeg mener du kan finde satserne enten på kommunens hjemmeside under borgerservice eller hos dem som hedder Udbetaling Danmark, da det er dem som har overtaget alt der handler om barsel.

det nemlig korrekt.

det det samme som jeg kommer til at få

Anmeld

6. januar 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

da jeg var på barsel sidst fik jeg 10.200 udbetalt og det var på kontant hjælp så tænkte barsel dagpenge burde være højere?

Jaa det var det også med mig.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.