Hvidt udflåd mellem menses og æl...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. januar 2013

Snuske77

På trods af min tidligere positive test, endte det i en bio :-(

Jeg havde ægløsning mellem d. 26 og den 30 dec. '12, men har de sidste dage fået meget udflåd men også lidt "ægløsningsagtigt"-udflåd. Altså at det kan strækkes og er lidt i klumper. Det er både hvidt og gennemsigtigt men mest hvidt :-)

Er der nogle der ved hvad det er?
Og kan det være tegn på graviditet? Jeg har mærket rigtig meget til mit underliv efter ægløsningen, så håber virkelig at den er der :-)

Manden mente også at den ville være der i Januar og han har faktisk altid ret ;-)

Jeg har ikke andre tegn udover murren, en "stikken" i brystet (mere i brystkirtlen) og så en utrolig træthed og en uoverskuelighed :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

Christina :-)

Snuske77 skriver:

På trods af min tidligere positive test, endte det i en bio :-(

Jeg havde ægløsning mellem d. 26 og den 30 dec. '12, men har de sidste dage fået meget udflåd men også lidt "ægløsningsagtigt"-udflåd. Altså at det kan strækkes og er lidt i klumper. Det er både hvidt og gennemsigtigt men mest hvidt :-)

Er der nogle der ved hvad det er?
Og kan det være tegn på graviditet? Jeg har mærket rigtig meget til mit underliv efter ægløsningen, så håber virkelig at den er der :-)

Manden mente også at den ville være der i Januar og han har faktisk altid ret ;-)

Jeg har ikke andre tegn udover murren, en "stikken" i brystet (mere i brystkirtlen) og så en utrolig træthed og en uoverskuelighed :-)

Prøv en test :-)

Anmeld

6. januar 2013

Snuske77

Snartmortilto:-") skriver:

Prøv en test :-)

Jeg vil kun være 3+0 idag hvis jeg er gravid, så det er jo nok for tidligt?
:-)

Anmeld

6. januar 2013

Christina :-)

Snuske77 skriver:

Jeg vil kun være 3+0 idag hvis jeg er gravid, så det er jo nok for tidligt?
:-)

Højtst sandsyligt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.