Andre ligesom mig?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

277 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. januar 2013

Chili-mor

Hej alle gravide herinde...

Så er der 45 dage til termin, og jeg sys tiden er begyndt at gå ubeskriveligt hurtigt og syntes bestemt ikke jeg er klar til baby endnu....

Jeg er for tiden mega træt og udkørt og magter ikke en skid (for at sige det rent ud)..

Jeg mangler stadig at sortere i baby tøj, gøre lift, barnevogn osv klar...

er jeg den eneste som bare ikke føler mig klar og sys tiden går for hurtigt? eller er det måske fordi jeg har prøvet turen før og sønnen kom før tid, så da var jeg slet ikke klar?!

tror måske bare jeg er bange for ikke at nå det igen, og at manden skal stå med det hele, hvilket også er en bekymring da han ikke kan overskue ret meget pt. pga en svær depression....

ved ikke lige helt hvad jeg ville med det her indlæg, er nok bare lidt frustreret over den manglende energi til at få gjort klar til nr. 2...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

banana3

Chili-mor skriver:

Hej alle gravide herinde...

Så er der 45 dage til termin, og jeg sys tiden er begyndt at gå ubeskriveligt hurtigt og syntes bestemt ikke jeg er klar til baby endnu....

Jeg er for tiden mega træt og udkørt og magter ikke en skid (for at sige det rent ud)..

Jeg mangler stadig at sortere i baby tøj, gøre lift, barnevogn osv klar...

er jeg den eneste som bare ikke føler mig klar og sys tiden går for hurtigt? eller er det måske fordi jeg har prøvet turen før og sønnen kom før tid, så da var jeg slet ikke klar?!

tror måske bare jeg er bange for ikke at nå det igen, og at manden skal stå med det hele, hvilket også er en bekymring da han ikke kan overskue ret meget pt. pga en svær depression....

ved ikke lige helt hvad jeg ville med det her indlæg, er nok bare lidt frustreret over den manglende energi til at få gjort klar til nr. 2...

Jeg er ikke så langt henne endnu, men jeg glæder mig helt vildt til vi kan gå igang

Jeg kan sagtens forstå at det virker uoverskueligt nu. Det er en kæmpe oplevelse, som kommer til at ændre SÅ meget.. Tag det stille og roligt, du skal nok nå det, synes ikke du skal haste over noget som helst

Anmeld

6. januar 2013

livhemdrup

Kender det godt. 

Jeg har præcis 4 uger til planlagt ks men har flere gange været på fødegangen med veer allerede så ingen tror jeg går tiden ud. Så jeg er også igang med at sørge for at alt er klar så far ikke behøver rende forvirret rundt her hjemme. 

Min mor kommer dog om 14 dage og bliver 14 dage frem da hun skal passe de tre store og få dem afsted i skole osv. 

Men håber på jeg kun skal være indlagt to døgn så vi kan komme hjem og få vores egen rutine inden far ( han kører lastbil) igen skal være væk en hel uge af gangen. 

Men syns det er svært. Vil gerne nå en helt masse men bliver så hurtigt træt og får ondt. Så ting tager sin tid men får da lavet lidt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.