Bør jeg være bekymret ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. januar 2013

Alanda

Hej alle

Jeg er lidt bekymret om hvornår det er nu .. 
Jeg ahr de sidste par dage haft rigtig mange plukveer selvom jeg kun har lagt på sofaen og slappet af hele dagen . Jeg har ikke talt hvor lange de var og minutter imellem dem , måske nok dumt af mig men har alt for mange andre tanker i mit hovede lige p.t som gør at jeg enlig ikke kan fokusere ordenligt på graviditeten lige nu .. 

Nå , men idag har jeg så rigtig mange smerter i lænden som strækker som ned i ballerne . Og oven i det kommer der ind imellem sådan en smerte ned ved kønsbenet den varrer nok omkring 1-2 min og kom tilbage igen sådan efter 30 min .. 

Jeg skal ind til min jordmoder på tirsdag så hvis det er kan jeg altid høre hende ad der men nu ville jeg bare lige høre ad her inde .. Kan det evt være optakt til fødsle eller ?

Jeg har også haft en smule smerte i den nederste del af maven .. 

p.s jeg er i uge 36+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

simone_jacobsen

Alanda skriver:

termiterminoogHej alle

Jeg ahr de sidste par dage haft rigtig mange plukveer selvom jeg kun har lagt på sofaen og slappet af hele dagen . Jeg har ikke talt hvor lange de var og minutter imellem dem , måske nok dumt af mig men har alt for mange andre tanker i mit hovede lige p.t som gør at jeg enlig ikke kan fokusere ordenligt på graviditeten lige nu .. 

Nå , men idag har jeg så rigtig mange smerter i lænden som strækker som ned i ballerne . Og oven i det kommer der ind imellem sådan en smerte ned ved kønsbenet den varrer nok omkring 1-2 min og kom tilbage igen sådan efter 30 min .. 

Jeg skal ind til min jordmoder på tirsdag så hvis det er kan jeg altid høre hende ad der men nu ville jeg bare lige høre ad her inde .. Kan det evt være optakt til fødsle eller ?

p.s jeg er i uge 36+1

Jeg har i dag 6 dage til termin og jeg har haft mange plukveer, menstruations smerter/kramper, jag i både underlivet og bag på, voldsomme jag i lænden osv i 3-4 uger nu og der er stadig ingen baby... Men alle er jo forskellige som om det er tegn på fødsel hos dig, kan jeg ikke svare på - men her har det ikke været det

Anmeld

6. januar 2013

birthee

Alanda skriver:

Hej alle

p.s jeg er i uge 36+1

Hvis du er i tvivl, kan du jo kontakte fødegangen og snakke med en jordemoder der??? Det ville jo ikke gøre noget hvis baby lige blev derinde en uges tid eller to mere  Der er jo alligevel lidt tid til tirsdag... Jeg skal også til jordemoder tirsdag, er så lige en uge længere henne en dig, men hvis jeg havde det sådan, og var i tvivl, ville jeg da lige snakke med fødegangen... Det kan jo også være en blærebetændelse???

Anmeld

6. januar 2013

Alanda

birthee skriver:

Hvis du er i tvivl, kan du jo kontakte fødegangen og snakke med en jordemoder der??? Det ville jo ikke gøre noget hvis baby lige blev derinde en uges tid eller to mere  Der er jo alligevel lidt tid til tirsdag... Jeg skal også til jordemoder tirsdag, er så lige en uge længere henne en dig, men hvis jeg havde det sådan, og var i tvivl, ville jeg da lige snakke med fødegangen... Det kan jo også være en blærebetændelse???

Han må hellere end gerne komme ud nu .. Døjer nemlig også med bækkenøsning og er næremest spærret inde i lejligheden fordi vi bor på 3 sal det er en kamp at komme op og ned .. 

Hmm det er gået lidt over nu her og er ikke så slemt i smerte mere så hvis det opstår igen tror jeg at jeg ringer der ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.