Nf scanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. januar 2013

Lund18

Hej i skønne piger.

Sikke tiden går, vi skal til NF-scanning i næste uge og jeg er så spændt! Nu er det jo første barn og vi glæder os til at (forhåbentlig) få bekræftet liv!! Da jeg jo ikke har set/mærket endnu ud over kvalme.

Hvordan foregik jeres NF-scanning??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

simone_jacobsen

Lund18 skriver:

Hej i skønne piger.

Sikke tiden går, vi skal til NF-scanning i næste uge og jeg er så spændt! Nu er det jo første barn og vi glæder os til at (forhåbentlig) få bekræftet liv!! Da jeg jo ikke har set/mærket endnu ud over kvalme.

Hvor bliver det spændende for jer!!

Min NF var noget af en rutchebane
Baby ville overhovedet IKKE ligge som den skulle - var oppe og hoppe og ryste osv. Scanningsdamen kom med alle de positive tegn - vi var overlykkelige... Tallet sagde 1:8 - vi røg bare helt i kuldkælderen....
Da hun så ville hente en tid til biopsi valgte hun, at tjekke med en kollega - og det viste sig at hun havde lavet en tastefejl øh tallet i stedet var 1:19.000.
Det var en følelsesmæssig oplevelse som heldigvis endte godt

Anmeld

6. januar 2013

Mink

Lund18 skriver:

Hej i skønne piger.

Ih glæd jer endelig ! Det er en helt fantastisk oplevelse !!  Glæder mig til update i næste uge  

min NF gik super .. En rigtig sød scanningssygeplejerske som tog sig god tid og gav os nogle gode billeder .. Fik hørt hans hjerterytme og set hans hjerne osv .. Og utrolig lav risikotal på 1:20.000 omend man ikke tror det er muligt så fordobles kærligheden bare i det sekund man ser den lille for første gang  

Anmeld

6. januar 2013

Lund18

Vi glæder os også bare HEEEELT vildt!!!!

Var der nogen af jer der fik kønnet afvide, eller var i ikke langt nok henne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.