18+0 i dag, og 10 dage til MD med min lille trold !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. januar 2013

Mink

Ihhh hvor er jeg bare nervøs !  mest fordi jeg ikke mærker så meget til ham endnu, men det kommer jo nok, har mærket bobler et par gange nu hvor jeg ikke er i tvivl om at det er ham, ellers har jeg været meget usikker ... glæder mig til at der bliver sparket igennem så man ikke er i tvivl ! håber på en go MD her den 16. Januar !! 

Ville egentlig ikke så meget, bare lige ud med lidt tanker ... 

Ha en go søndag derude 

Lige et billede fra i dag 18+0 ! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

FrkZier

Akmese skriver:

Ihhh hvor er jeg bare nervøs !  mest fordi jeg ikke mærker så meget til ham endnu, men det kommer jo nok, har mærket bobler et par gange nu hvor jeg ikke er i tvivl om at det er ham, ellers har jeg været meget usikker ... glæder mig til at der bliver sparket igennem så man ikke er i tvivl ! håber på en go MD her den 16. Januar !! 

Ha en go søndag derude 

hold da op det da noget af en mave du allerede slæber rundt på - hvor den fin

og held og lykke med MD om 10 dage

Anmeld

6. januar 2013

Mink

FrkZier skriver:

hold da op det da noget af en mave du allerede slæber rundt på - hvor den fin

og held og lykke med MD om 10 dage

Tak, jeg glæder mig til MD for at finde ud af hvor stor han egentlig er  men har indtil videre kun taget 1,2 kilo på så det synes jeg jo er okay .. 

Også nogle rigtig fine billeder du lagde ud sidst ! 

Anmeld

6. januar 2013

FrkZier

Akmese skriver:

Tak, jeg glæder mig til MD for at finde ud af hvor stor han egentlig er  men har indtil videre kun taget 1,2 kilo på så det synes jeg jo er okay .. 

Også nogle rigtig fine billeder du lagde ud sidst ! 

1.2 kilo er INGENTING jeg håber ikke det kommer til at gå for dig som det har gjort for mig, min vægt er bare eksploderet siden 20+ det helt ekstremt. har taget mere på de sidste 3½ uge end alle de første 20 uger

Anmeld

6. januar 2013

Babydrøm

Akmese skriver:

Ha en go søndag derude 

Fin fin mave

Anmeld

6. januar 2013

Mink

FrkZier skriver:

1.2 kilo er INGENTING jeg håber ikke det kommer til at gå for dig som det har gjort for mig, min vægt er bare eksploderet siden 20+ det helt ekstremt. har taget mere på de sidste 3½ uge end alle de første 20 uger

Må jeg spørge hvor meget du har taget på siden 20+ ?? Nu bliver jeg jo nysgerrig .. Men også klart når barnets vækst jo bare eksplodere  

Anmeld

6. januar 2013

Mink

AnnL skriver:

Fin fin mave

Tak skal du ha 

Anmeld

7. januar 2013

FrkZier

Akmese skriver:

Må jeg spørge hvor meget du har taget på siden 20+ ?? Nu bliver jeg jo nysgerrig .. Men også klart når barnets vækst jo bare eksplodere  

jeg har taget ca 1,1 kg på OM UGEN siden 20+

Anmeld

7. januar 2013

Mink

FrkZier skriver:

jeg har taget ca 1,1 kg på OM UGEN siden 20+

Hold da op men supermand skal også bruge en masse mad 

Anmeld

7. januar 2013

M&N

Akmese skriver:

Ha en go søndag derude 

Hvor er du fin! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.