Gravid men ingen symptomer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.046 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg har testet posivit  Og det er jeg virkelig glad ved. Det er vores andet barn.

jeg er 6+2 men INGEN symptomer på at være gravid 

Ved min først graviditet var jeg plaget af meget kvalme lige fra starten... Men denne gang er der intet...

er det meget normalt? Bør jeg få en tryghedsscanning for at få stillet min nervøsitet?? Jeg har tid hos lægen om 14 dage ca, så måske jeg bare skal slappe af og nyde det??

hvad villi i gøre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg har testet posivit  Og det er jeg virkelig glad ved. Det er vores andet barn.

Ved min først graviditet var jeg plaget af meget kvalme lige fra starten... Men denne gang er der intet...

er det meget normalt? Bør jeg få en tryghedsscanning for at få stillet min nervøsitet?? Jeg har tid hos lægen om 14 dage ca, så måske jeg bare skal slappe af og nyde det??

hvad villi i gøre? 

det er ligeså normalt ikke at have kvalme som det er at have kvalme, så pris du dig bare lykkelig for du ikke har kvalme..

Anmeld

6. januar 2013

Karina84

Det er meget normalt tror jeg...  Første gang havde jeg ingen symptomer paa graviditet, maaske følte jeg mig lidt oppustet omkring de 6 uger som du er nu... Og faktisk var det vist først der jeg testede, fordi jeg ikke kunne tro paa at den var der og jeg ville være helt sikker paa at jeg var gaaet over tid.

Jeg havde heller ingen kvalme eller noget, der kom lidt madlede, da jeg var lidt længere henne men det var ogsaa det.

Denne gang har jeg haft en smule kvalme, men kun enkelte dage indimellem.

Det jeg vil frem til er, slet ikke alle oplever de her gener eller symptomer, og det er ligesaa normalt som omvendt. Og tror ogsaa at det er meget normalt at man kan opleve at graviditeterne ikke ligner hinanden. 

Anmeld

6. januar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

hvad villi i gøre? 

Jeg har det absolut heller ikke nær så dårligt i den her graviditet som da jeg ventede Silas.. Selvom det er svært, så kan du ligeså godt vente på nf scanningen og ellers nyde at du ikke er så plaget i den her graviditet

Anmeld

6. januar 2013

banana3

Anonym skriver:

hvad villi i gøre? 

Jeg er førstegangs gravid i uge 11, og jeg har ikke haft et eneste symptom på graviditet

MEN - jeg har været så nervøs for om alt var okay, om barnet overhovedet levede osv, vi skal til scanning den 21, og glæder mig sådan til at se hvordan det går. Jeg synes du skal tage det helt roligt, er sikker på baby har det godt

Anmeld

6. januar 2013

Kamulla

Jeg led ikke af kvalme på det tidspunkt.. det kom uge 8+??? 

Anmeld

6. januar 2013

Tulipan

Kamulla skriver:

Jeg led ikke af kvalme på det tidspunkt.. det kom uge 8+??? 

Tillykke med graviditeten

Jeg er selv i 4+6 og har heller ingen symptomer ud over lidt mens. agtige smerter i sidste uge. 

Så ved hvordan du har det. 

Er sikker på vores babyer har det godt

Held og lykke med graviditeten

Anmeld

6. januar 2013

Kamulla

Anonym23 skriver:

Tillykke med graviditeten

Jeg er selv i 4+6 og har heller ingen symptomer ud over lidt mens. agtige smerter i sidste uge. 

Så ved hvordan du har det. 

Er sikker på vores babyer har det godt

Held og lykke med graviditeten

er nu ikke gravid

Anmeld

6. januar 2013

piadas

Jeg har ikke haft nogen særlige symptomer ved nogen af mine 4 graviditeter, så det behøves ikke tyde på, at der er noget galt.

Dog havde jeg lidt mere kvalme ved drengene ned med pigerne, så det kan jo være et tegn på, at I venter det modsatte køn denne gang.

Anmeld

6. januar 2013

Tulipan

Kamulla skriver:

er nu ikke gravid

Hov kom til at citere det forkerte svar, undskyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.