Det der med kjolen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2013

Anonym trådstarter

hannetheis skriver:

Nu jeg ikke selv gift.
Men jeg kunne da godt finde på at vise min nogle billeder af kjolen jeg vil have sammen med nogle andre for at høre hvad han godt kan lide. På den måde ved han jo ikke hvad du vælger

Ja, det havde jeg også lidt tænkt. Jeg har nemlig tidligere vist ham nogle kjoler jeg syntes var vildt flotte, men den jeg er faldet for nu er overhovedet ikke i stil med de andre. Jeg synes det er lidt svært
Jeg ser om ikke jeg kan lade være, og ellers viser jeg ham nogle forskellige, så han ikke ved, hvilken en jeg er mest hooked på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Hej piger

Hvordan er det med det med kjolen. Hvis man nu skal følge "traditionerne", så må manden jo ikke se bruden i kjolen inden bryllupsdagen. Må han godt være med til at se på kjoler på billeder? Jeg har nemlig fundet drømmekjolen, og jeg har sådan en lyst til bare at vise ham den på et billede. Jeg er vant til altid at spørge han til råds også jo

Altså jeg havde fundet drømmekjolen som jeg så valgte fra fordi manden var for nysgerrig og kiggede selvom jeg havde sagt han ikke måtte kigge... Og det var kun på et billede...

Så måtte jeg finde en anden kjole

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Altså jeg havde fundet drømmekjolen som jeg så valgte fra fordi manden var for nysgerrig og kiggede selvom jeg havde sagt han ikke måtte kigge... Og det var kun på et billede...

Så måtte jeg finde en anden kjole

Åh hvor surt!
Jeg har også bestemt mig for at han ikke må se den

Det er bare så underligt, når han altid bliver inddraget i alt. Og jeg vil jo også gerne, at han synes det er en flot kjole

Anmeld

6. januar 2013

Muhmi

Åh hvor surt!
Jeg har også bestemt mig for at han ikke må se den

Det er bare så underligt, når han altid bliver inddraget i alt. Og jeg vil jo også gerne, at han synes det er en flot kjole

Han skal nok synes det er en vidunderlig, skøn og smuk kjole... Hvor tit er det lige de får lov at se os i en flot hvid kjole ?

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Han skal nok synes det er en vidunderlig, skøn og smuk kjole... Hvor tit er det lige de får lov at se os i en flot hvid kjole ?

Det har du fuldstændig ret i

Anmeld

6. januar 2013

løkkeled

hvis du skriver din mail adr eller sms til mig på 30501250 kan jeg sende billeder. mvh trine

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

løkkeled skriver:

hvis du skriver din mail adr eller sms til mig på 30501250 kan jeg sende billeder. mvh trine

Jeg skal ud og kigge og prøve kjoler her i ugen. Hvis ikke jeg finder den rette, kontakter jeg dig

Anmeld

6. januar 2013

løkkeled

det er helt ok, der er både slør, underskørt og evt sko med, farven er Ivory. Må jeg spørge hvor du bor?

Jeg vil gerne sende billede, så du sger bare til.

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

løkkeled skriver:

det er helt ok, der er både slør, underskørt og evt sko med, farven er Ivory. Må jeg spørge hvor du bor?

Jeg vil gerne sende billede, så du sger bare til.

Okay, jeg sender lige en SMS, så må du gerne sende et billede, så kan jeg havde det med i tankerne, når jeg skal ud og kigge
Er fra Nordjylland

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.