Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg skal giftes til sommer, og har købt kjolen. Min kommende mand har ikke fået lov at se den, han ved heller ingen detaljer om den (pt. tror han den er alle andre farver end hvid )Han ved dog, den går til gulvet, fordi vi har talt lidt om højde, ifht. at jeg er nødt til at have hæle på skoene men ikke vil være højere end ham.Så efter min mening nej - ikke engang på et billede må han se den, men det er jo Jeres bryllup og Jer der bestemmer. Jeg synes også det er vildt svært ikke at fortælle ham om min kjole!
Anonym skriver: Hej piger Hvordan er det med det med kjolen. Hvis man nu skal følge "traditionerne", så må manden jo ikke se bruden i kjolen inden bryllupsdagen. Må han godt være med til at se på kjoler på billeder? Jeg har nemlig fundet drømmekjolen, og jeg har sådan en lyst til bare at vise ham den på et billede. Jeg er vant til altid at spørge han til råds også jo
Hej piger Hvordan er det med det med kjolen. Hvis man nu skal følge "traditionerne", så må manden jo ikke se bruden i kjolen inden bryllupsdagen. Må han godt være med til at se på kjoler på billeder? Jeg har nemlig fundet drømmekjolen, og jeg har sådan en lyst til bare at vise ham den på et billede. Jeg er vant til altid at spørge han til råds også jo
Åhh jeg kender det godt !!
MEN , jeg tror ikke jeg ville vise ham den .. Det er jo noget specielt
nej, han skal ikke se den.
Men du bestemmer
En lille bemæææærkning, så har jeg en til salg
Benjamins'mor skriver: Jeg er ikke gift eller noget, men ifølge traditionen må han jo ikke se kjolen før dagen, så hvis det er dem kjole du vil have og køber den, så gælder det vel også selvom det er på et billede.
Jeg er ikke gift eller noget, men ifølge traditionen må han jo ikke se kjolen før dagen, så hvis det er dem kjole du vil have og køber den, så gælder det vel også selvom det er på et billede.
AnneBJ skriver: Jeg skal giftes til sommer, og har købt kjolen. Min kommende mand har ikke fået lov at se den, han ved heller ingen detaljer om den (pt. tror han den er alle andre farver end hvid )Han ved dog, den går til gulvet, fordi vi har talt lidt om højde, ifht. at jeg er nødt til at have hæle på skoene men ikke vil være højere end ham.Så efter min mening nej - ikke engang på et billede må han se den, men det er jo Jeres bryllup og Jer der bestemmer. Jeg synes også det er vildt svært ikke at fortælle ham om min kjole!
morethanperfect skriver: Åhh jeg kender det godt !! MEN , jeg tror ikke jeg ville vise ham den .. Det er jo noget specielt
løkkeled skriver: nej, han skal ikke se den. Men du bestemmer En lille bemæææærkning, så har jeg en til salg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128