Det der med kjolen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.205 visninger
18 svar
0 synes godt om
5. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Hvordan er det med det med kjolen. Hvis man nu skal følge "traditionerne", så må manden jo ikke se bruden i kjolen inden bryllupsdagen. Må han godt være med til at se på kjoler på billeder? Jeg har nemlig fundet drømmekjolen, og jeg har sådan en lyst til bare at vise ham den på et billede. Jeg er vant til altid at spørge han til råds også jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2013

Benjamins'mor

Jeg er ikke gift eller noget, men ifølge traditionen må han jo ikke se kjolen før dagen, så hvis det er dem kjole du vil have og køber den, så gælder det vel også selvom det er på et billede.

Anmeld

5. januar 2013

AnneBJ

Jeg skal giftes til sommer, og har købt kjolen. Min kommende mand har ikke fået lov at se den, han ved heller ingen detaljer om den (pt. tror han den er alle andre farver end hvid )

Han ved dog, den går til gulvet, fordi vi har talt lidt om højde, ifht. at jeg er nødt til at have hæle på skoene men ikke vil være højere end ham.

Så efter min mening nej - ikke engang på et billede må han se den, men det er jo Jeres bryllup og Jer der bestemmer. Jeg synes også det er vildt svært ikke at fortælle ham om min kjole!

Anmeld

5. januar 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Hej piger

Hvordan er det med det med kjolen. Hvis man nu skal følge "traditionerne", så må manden jo ikke se bruden i kjolen inden bryllupsdagen. Må han godt være med til at se på kjoler på billeder? Jeg har nemlig fundet drømmekjolen, og jeg har sådan en lyst til bare at vise ham den på et billede. Jeg er vant til altid at spørge han til råds også jo

Åhh jeg kender det godt !!

MEN , jeg tror ikke jeg ville vise ham den .. Det er jo noget specielt

Anmeld

5. januar 2013

løkkeled

nej, han skal ikke se den.

Men du bestemmer

En lille bemæææærkning, så har jeg en til salg

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Jeg er ikke gift eller noget, men ifølge traditionen må han jo ikke se kjolen før dagen, så hvis det er dem kjole du vil have og køber den, så gælder det vel også selvom det er på et billede.

Tak for svar
Jeg må holde den for mig selv, og så vise den til min mor og brudepigen

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Jeg skal giftes til sommer, og har købt kjolen. Min kommende mand har ikke fået lov at se den, han ved heller ingen detaljer om den (pt. tror han den er alle andre farver end hvid )

Han ved dog, den går til gulvet, fordi vi har talt lidt om højde, ifht. at jeg er nødt til at have hæle på skoene men ikke vil være højere end ham.

Så efter min mening nej - ikke engang på et billede må han se den, men det er jo Jeres bryllup og Jer der bestemmer. Jeg synes også det er vildt svært ikke at fortælle ham om min kjole!

Okay, tak for dit svar.

Jeg har egentlig også bestemt mig for, at han ikke må se den på billeder eller noget, fordi det netop er så specielt. Men ih hvor er det svært

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Åhh jeg kender det godt !!

MEN , jeg tror ikke jeg ville vise ham den .. Det er jo noget specielt

Du har helt ret jeg må holde det for mig selv og så vise den til min mor og brudepigen. Selvom det er rigtig rigtig svært!

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

løkkeled skriver:

nej, han skal ikke se den.

Men du bestemmer

En lille bemæææærkning, så har jeg en til salg

Tak for svar

Han skal ikke se den nej, må være standhaftig her

Hvordan ser den ud?

Anmeld

6. januar 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

Hej piger

Nu jeg ikke selv gift.
Men jeg kunne da godt finde på at vise min nogle billeder af kjolen jeg vil have sammen med nogle andre for at høre hvad han godt kan lide. På den måde ved han jo ikke hvad du vælger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.