Hej piger..
Jeg får godt nok ikke opdateret særlig meget herinde..Jeg er 35+3 idag og tiden går. Jeg bruger det meste af min tid på at klargøre, færdiggøre praktik + opgave og slappe af.. Jeg følger dog med herinde, men da jeg mest er på fra mobilen, blvier det ikke rigtig til opdateringer. Desværre..
Jeg har været en hel masse igennem siden sidste opdate d. 22 november. HAHAHA..Graviditets betinget sukkersyge, obs for svangerskabsforgiftning (som jeg så ikke havde.
), brand på loftet, hvor et varmeflytningssystem tog alt røgen på lillepigens værelse, så tingene skulle med et skadesfirma for at se om det kunne blive reddet eller kasseret.. :/
Overordnet går det helt fint.
Jeg har en stor basse i maven der ved sidste scanning 33+2 (pga. graviditetbetinget sukkersyge
) var 16 % over gennemsnit.. Skal scannes på fredag d. 11/1 36+2, hvor de regner med hun vil være omkring 3500g. :O Hvis vægtøgningen bliver ved på denne måde anslår de hende til at blvie ml. 4700-5000g til termin. 
Nå vi var jo til 3d scanning d. 27 november, og billeder af kolbøtten skal i da ikke snydes for.
Hun ligner hendes mooooar på næsen og læberne.. Spændende hvordan hun ser ud.
På billede 2 er hun som snydt ud af næsen på mig da jeg var baby. 
Billede 4 er sååådan et fascinerende billede, synes jeg. S å fine hudfolder. <3
Og så selvfølgelig lidt billeder af maven.
35+0..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld