36+6 og træt træt træt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. januar 2013

birthee

Er 36+6 idag, og er bare så træt... Maven fylder, bebsen er stor, jeg har ondt i mine ribben nærmest konstant, lænden værker og jeg sover så ringe om natten... Skal til jordemoder på tirsdag, er spændt på hvad hun siger til babyens størrelse... Har små-kvalme, madlede og oveni er jeg så bare mega forkølet  nøj hvor jeg glæder mig til babyen er kommet ud, og jeg kan få min egen krop tilbage - ikke at jeg ikke er glad for at være gravid, eller ikke glæder mig til babyen kommer, men har da bare nået en grænse lige idag... 

Nå, skulle bare lige af med mine dårligdomme... Tak fordi I læste med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2013

Snehund

Tror det er helt naturligt at komme til et punkt, hvor nok bare er nok!

Føler med dig og kan ikke helt overskue, når jeg selv kommer så langt er gået ind i uge 25 i dag og føler mig allerede lidt smadret: Halsbrænd, ondt i lænden, dårlig nattesøvn, to virusangreb i rap m.m.

Nyder graviditeten - men er også lidt ængestelig for hvor besværet jeg bliver senere.

Jeg går først på barsel 3 uger før termin, da jeg starter i et nyt vikariat fra første feb. Det er vigtigt for at få økonomien til at hænge sammen efter barslen og øge mine chancer for at få et fast job på sigt - så jeg følte, at jeg var nødt til at sige ja. Ikke så rart at føle sig presset med den slags oven i alle de gener.

Nå, det var bare lige lidt medbrok og medynk herfra.

Håber der er lysere dage i graviditeten for dig forude

Anmeld

5. januar 2013

birthee

Snehund skriver:

Tror det er helt naturligt at komme til et punkt, hvor nok bare er nok!

Føler med dig og kan ikke helt overskue, når jeg selv kommer så langt er gået ind i uge 25 i dag og føler mig allerede lidt smadret: Halsbrænd, ondt i lænden, dårlig nattesøvn, to virusangreb i rap m.m.

Nyder graviditeten - men er også lidt ængestelig for hvor besværet jeg bliver senere.

Jeg går først på barsel 3 uger før termin, da jeg starter i et nyt vikariat fra første feb. Det er vigtigt for at få økonomien til at hænge sammen efter barslen og øge mine chancer for at få et fast job på sigt - så jeg følte, at jeg var nødt til at sige ja. Ikke så rart at føle sig presset med den slags oven i alle de gener.

Nå, det var bare lige lidt medbrok og medynk herfra.

Håber der er lysere dage i graviditeten for dig forude

dejligt jeg ikke er den eneste - selv om det er træls at have de gener - men vi har jo selv været med til det... her er det nok også det at jeg har været selv med de 2 vi har i forvejen i 4 dage nu - manden er kun lige hjemme imorgen og tirsdag, så er det ellers arbejde for hans vedkommende... så glæder mig til at det er ham der står op med dem imorgen - helt vildt 

men ja, den der halsbrand kender jeg også til, synes nærmest ikke jeg bestiller andet end at æde piller mod det... så glæder mig over at jeg forhåbentlig snart kan se en ende på det, og krydser sådan fingre for at jeg ikke går over tiden 

Anmeld

5. januar 2013

2babygirls

birthee skriver:

Er 36+6 idag, og er bare så træt... Maven fylder, bebsen er stor, jeg har ondt i mine ribben nærmest konstant, lænden værker og jeg sover så ringe om natten... Skal til jordemoder på tirsdag, er spændt på hvad hun siger til babyens størrelse... Har små-kvalme, madlede og oveni er jeg så bare mega forkølet  nøj hvor jeg glæder mig til babyen er kommet ud, og jeg kan få min egen krop tilbage - ikke at jeg ikke er glad for at være gravid, eller ikke glæder mig til babyen kommer, men har da bare nået en grænse lige idag... 

Nå, skulle bare lige af med mine dårligdomme... Tak fordi I læste med 

Ihh, vi har termin samme dag, og jeg skal også til Jm på tirsdag.

Er også ret øv når jeg går rundt fordi hun står så dybt at maven blir en stor krampe.
Men nyder nu alligevel den sidste tid da vi ikke skal have flere

Anmeld

5. januar 2013

birthee

Baby2påvej skriver:

Ihh, vi har termin samme dag, og jeg skal også til Jm på tirsdag.

Er også ret øv når jeg går rundt fordi hun står så dybt at maven blir en stor krampe.
Men nyder nu alligevel den sidste tid da vi ikke skal have flere

Tror måske også at er det der er problemet her, at baby står så dybt så jeg ikke kan rejse mig eller vende mig i sengen uden at baby "går imod", hvis man kan sige sådan... Og så de der kramper/plukveer der kommer så snart man bare tænker på at rejse sig... Spændende at vi har termin samme dag - jeg håber dog ikke jeg går til termin - på 23 dage er der skønnet en vækst på 1 kg og de 2 andre vejede 3560 og 3650 da de blev født 4 og 9 dage før termin... 

Anmeld

6. januar 2013

2babygirls

birthee skriver:

Tror måske også at er det der er problemet her, at baby står så dybt så jeg ikke kan rejse mig eller vende mig i sengen uden at baby "går imod", hvis man kan sige sådan... Og så de der kramper/plukveer der kommer så snart man bare tænker på at rejse sig... Spændende at vi har termin samme dag - jeg håber dog ikke jeg går til termin - på 23 dage er der skønnet en vækst på 1 kg og de 2 andre vejede 3560 og 3650 da de blev født 4 og 9 dage før termin... 

Ja, sådan føles det også her. Tager mig goooood tid om at komme op og sidde
Uha, ja det blir spændende hvad baby vejer når den kommer.
Satser på at gå over tid og føde d 02.02.2013 min datter kom nemlig den 10.10.10 så det kunne være lidt sjovt
Fødte 40+5 sidst og der var min datter 3900 g

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.