Hvem er stadig med +nf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2013

Trekløver(:

Jeg var til scanning i går, og den lille havde det rigtig godt og ville ikke ligge stille. Blev sat to dage frem så er nu 12+4 og ikke 12+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

L&V

malle23 skriver:

Jeg var til scanning i går, og den lille havde det rigtig godt og ville ikke ligge stille. Blev sat to dage frem så er nu 12+4 og ikke 12+2

Sikke dejligt og skønt når der er gang iden

Anmeld

19. januar 2013

L&V

Nille-pigen skriver:

jeg var til skanning i torsdags men det var lige nogle dage for tidligt til at de kan måle for min lille bebs var kun 4,7 og de skal være min 5, så jeg er også blevet sat ca 5 dage tilbage... men det gør ingenting for så får jeg en skanning igen her på onsdag hvor jeg igen for lov til at se min skønne lille bebs og så kan faderen også nå med

Ja det er aldrig nogen skade til at man får lov ar se dem igen Var det egen beregning eller terminsscanning i var gået ud fra? 5dage er da en del

Anmeld

19. januar 2013

Nille-pigen

Månsson skriver:

Ja det er aldrig nogen skade til at man får lov ar se dem igen Var det egen beregning eller terminsscanning i var gået ud fra? 5dage er da en del

det var så dejligt at se den bette igen  

det var beregnet ud fra min mens, men jeg har kun haft den ene mens siden jeg fødte, så derfor sagde de også at den nok godt kunne svinge lidt... og de endte med at sætte mig 3 dage bagud, så jeg har termin den 26. juli i stedet for den 23... og det var en rigtig lille sprællebasse  

Anmeld

19. januar 2013

L&V

Nille-pigen skriver:

det var så dejligt at se den bette igen  

det var beregnet ud fra min mens, men jeg har kun haft den ene mens siden jeg fødte, så derfor sagde de også at den nok godt kunne svinge lidt... og de endte med at sætte mig 3 dage bagud, så jeg har termin den 26. juli i stedet for den 23... og det var en rigtig lille sprællebasse  

Jamen sikke da du bliver rykket rundt Men skønt er det

Anmeld

19. januar 2013

Nille-pigen

Månsson skriver:

Jamen sikke da du bliver rykket rundt Men skønt er det

ja det synes jeg jo også lidt... men nu er de så ret sikre så manger vi bare at komme så langt hen at vi kan få kønnet at vide

Anmeld

19. januar 2013

L&V

Nille-pigen skriver:

ja det synes jeg jo også lidt... men nu er de så ret sikre så manger vi bare at komme så langt hen at vi kan få kønnet at vide

Hi hi ja, har i fået en tid til md??

Anmeld

20. januar 2013

Nille-pigen

Månsson skriver:

Hi hi ja, har i fået en tid til md??

ja det er så henne i starten af marts så det glæder jeg mig rigtig meget til... hvad med dig? 

Anmeld

20. januar 2013

L&V

Nille-pigen skriver:

ja det er så henne i starten af marts så det glæder jeg mig rigtig meget til... hvad med dig? 

Det gør jeg os bare helt vildt.. Vi ska til den 21 februar

Anmeld

22. januar 2013

mommy1991

Månsson skriver:

Ja hvem er stadig med i gruppen? Der er så stille her inde Har i alle været til nf? Jeg har fået en tid på tirsdag men der kan vi ikke så håber de kan nå at flytte den der er jo ikke mange dage tilbage er 13+0 idag

SÅ har jeg været til NF-scanning! Det gik bare helt fantastisk, og vi fik en lav risikovurdering for Downs

Den lille var rigtig livlig og vi fik både hørt hjertelyd, set urinveje, mavesæk, nyrer etc. Det hele var bare top i orden. Det var virkelig en STOR og fantastisk oplevelse! 

Jeg blev sat en uge frem, så terminen hedder nu den 28. juli 2013. 
På billedet er vores lille guldklump, hvor man også lige kan se dens lille hånd oppe til højre ♥

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.