Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Månsson skriver: Ja hvem er stadig med i gruppen? Der er så stille her inde Har i alle været til nf? Jeg har fået en tid på tirsdag men der kan vi ikke så håber de kan nå at flytte den der er jo ikke mange dage tilbage er 13+0 idag
Ja hvem er stadig med i gruppen? Der er så stille her inde Har i alle været til nf? Jeg har fået en tid på tirsdag men der kan vi ikke så håber de kan nå at flytte den der er jo ikke mange dage tilbage er 13+0 idag
Har du været til NF? Fortæl fortæl.
Vi skal afsted på mandag, jeg er simpelthen så spændt.
Klokkeblomst88 skriver: Har du været til NF? Fortæl fortæl. Vi skal afsted på mandag, jeg er simpelthen så spændt.
Jeg var til nf d. 21/12 og alt så fint ud, nakkefolden var fin tynd, så vi fik et super risikotal på 1:21339 Jeg er forresten 14+5 i dag.
Sara Nielsen skriver: Jeg var til nf d. 21/12 og alt så fint ud, nakkefolden var fin tynd, så vi fik et super risikotal på 1:21339 Jeg er forresten 14+5 i dag.
Jeg var til NF d 4. jan... Alt så fint ud... Det tog dog lidt tid at kunne måle nakkefolden da den lille snurrede rundt hele tiden... H*n lå bestemt ikke stille Jeg måtte ligge og ryste maven for at få den til at ligge ordentigt..
Men sikke et syn En fin lille baby...
Hjorth87 skriver: Jeg var til NF d 4. jan... Alt så fint ud... Det tog dog lidt tid at kunne måle nakkefolden da den lille snurrede rundt hele tiden... H*n lå bestemt ikke stille Jeg måtte ligge og ryste maven for at få den til at ligge ordentigt.. Men sikke et syn En fin lille baby...
Lunae skriver: Jeg var til nakkefoldsscanning d. 20 dec og alt så heldigvis fint ud! Glæder mig virkelig til næste scanning, hvordan forhåbentlig kan se hvad der gemmer sig i maven!
Jeg var til nakkefoldsscanning d. 20 dec og alt så heldigvis fint ud! Glæder mig virkelig til næste scanning, hvordan forhåbentlig kan se hvad der gemmer sig i maven!
jeg var til skanning i torsdags men det var lige nogle dage for tidligt til at de kan måle for min lille bebs var kun 4,7 og de skal være min 5, så jeg er også blevet sat ca 5 dage tilbage... men det gør ingenting for så får jeg en skanning igen her på onsdag hvor jeg igen for lov til at se min skønne lille bebs og så kan faderen også nå med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128