Hvem er stadig med +nf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.081 visninger
19 svar
0 synes godt om
5. januar 2013

L&V

Ja hvem er stadig med i gruppen? Der er så stille her inde Har i alle været til nf? Jeg har fået en tid på tirsdag men der kan vi ikke så håber de kan nå at flytte den der er jo ikke mange dage tilbage er 13+0 idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

Klokkeblomst88

Månsson skriver:

Ja hvem er stadig med i gruppen? Der er så stille her inde Har i alle været til nf? Jeg har fået en tid på tirsdag men der kan vi ikke så håber de kan nå at flytte den der er jo ikke mange dage tilbage er 13+0 idag

Har du været til NF? Fortæl fortæl. 

Vi skal afsted på mandag, jeg er simpelthen så spændt. 

Anmeld

9. januar 2013

L&V

Klokkeblomst88 skriver:

Har du været til NF? Fortæl fortæl. 

Vi skal afsted på mandag, jeg er simpelthen så spændt. 

Ja vi var afsted igår så nåede det lige inden jeg var afsted"for langt" Det så fint ud og der var gang i den så det tog laaaaang tid. Nakkefolden var lidt tyk men ikke alarmerende men noget de lige vil være obs på til md..

Anmeld

9. januar 2013

SaraL

Månsson skriver:

Jeg var til nf d. 21/12  og alt så fint ud, nakkefolden var fin tynd, så vi fik et super risikotal på 1:21339  Jeg er forresten 14+5 i dag.

Anmeld

10. januar 2013

L&V

Sara Nielsen skriver:

Jeg var til nf d. 21/12  og alt så fint ud, nakkefolden var fin tynd, så vi fik et super risikotal på 1:21339  Jeg er forresten 14+5 i dag.

Sikke dejligt.. har i så fået tid til md?

Anmeld

10. januar 2013

Hjorth87

Jeg var til NF d 4. jan... Alt så fint ud... Det tog dog lidt tid at kunne måle nakkefolden da den lille snurrede rundt hele tiden... H*n lå bestemt ikke stille  Jeg måtte ligge og ryste maven for at få den til at ligge ordentigt..

Men sikke et syn En fin lille baby... 

Anmeld

11. januar 2013

Lunae

Jeg var til nakkefoldsscanning d. 20 dec og alt så heldigvis fint ud! Glæder mig virkelig til næste scanning, hvordan forhåbentlig kan se hvad der gemmer sig i maven!

Anmeld

12. januar 2013

L&V

Hjorth87 skriver:

Jeg var til NF d 4. jan... Alt så fint ud... Det tog dog lidt tid at kunne måle nakkefolden da den lille snurrede rundt hele tiden... H*n lå bestemt ikke stille  Jeg måtte ligge og ryste maven for at få den til at ligge ordentigt..

Men sikke et syn En fin lille baby... 

Det er skønt når der er gang i dem

Anmeld

12. januar 2013

L&V

Lunae skriver:

Jeg var til nakkefoldsscanning d. 20 dec og alt så heldigvis fint ud! Glæder mig virkelig til næste scanning, hvordan forhåbentlig kan se hvad der gemmer sig i maven!

Ih ja det er jeg godt nok os spændt på.. Nogle fornemmelser

Anmeld

14. januar 2013

Nille-pigen

jeg var til skanning i torsdags men det var lige nogle dage for tidligt til at de kan måle for min lille bebs var kun 4,7 og de skal være min 5, så jeg er også blevet sat ca 5 dage tilbage... men det gør ingenting for så får jeg en skanning igen her på onsdag hvor jeg igen for lov til at se min skønne lille bebs og så kan faderen også nå med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.