MD scanning på tirsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2013

MF89

henh01 skriver:

Uhh det er også i morgen jeg skal.. Kan næsten ikke holde spændingen ud

Hvad tid skal du>?

Ja det gør det , er også ved at være længe siden jeg har set lillemanden så bliver godt at se ham igen Jeg skal 8.50 hvad med dig ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

henh01

Fischer2013 skriver:

Ja det gør det , er også ved at være længe siden jeg har set lillemanden så bliver godt at se ham igen Jeg skal 8.50 hvad med dig ? 

Jeg skal først kl. 10,30

Håber alt er vel hos dig. HVad skal din søn hedde?

Anmeld

7. januar 2013

MF89

Okay så må du da lige skrive hvordand det er gået og om de stadig mener det er en pige hehe  Min søn skal hedde Noah hvad med jeres? 

Anmeld

7. januar 2013

henh01

Fischer2013 skriver:

Okay så må du da lige skrive hvordand det er gået og om de stadig mener det er en pige hehe  Min søn skal hedde Noah hvad med jeres? 

Hvis det viser sig at det stadig er en pige så skal hun hedde Aura Havde det været en dreng skulle han hedde Ollie

Anmeld

7. januar 2013

MF89

henh01 skriver:

Hvis det viser sig at det stadig er en pige så skal hun hedde Aura Havde det været en dreng skulle han hedde Ollie

Det ogsså nogle søde navne, Jasmin skulle mit barn hedde hvis det var en pige, nu må vi se i morgen om de skifter mening hehe

Anmeld

8. januar 2013

henh01

Fischer2013 skriver:

Det ogsså nogle søde navne, Jasmin skulle mit barn hedde hvis det var en pige, nu må vi se i morgen om de skifter mening hehe

Hvordan gik din?

Her gik det rigtig fint - alt var som det skulle og det var sørme stadig en pige

Anmeld

8. januar 2013

MF89

henh01 skriver:

Hvordan gik din?

Her gik det rigtig fint - alt var som det skulle og det var sørme stadig en pige

Det gik også fint her , han lå og legede med sine fødder og drillede jordemoderen  De mener stadig det er en dreng da man tydeligt ku se tissetrolden hehe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.