MD scanning på tirsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.589 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. januar 2013

henh01

Jeg er skide nervøs for den scanning.. Vi fik afvide til NF at vi ventede en pige, og nu er jeg vildt nervøs for at det viser sig at være en dreng (ikke at det har en betydning, men vi har købt en masse, vænnet os til at det er en pige, fundet navn osv.)

Ja og så er jeg selvfølgelig nervøs for om alt er ok med den lille..

Kun 3 dage til!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2013

Elin_Maria

Vi fik slet ikke kønnet at vide til MD. Hun kiggede ikke efter det. Det var en mega flad fornemmelse. Håber. du får en bedre MD scanning. Glæd dig til at se den lille igen. Det er jo altid dejligt.

Anmeld

5. januar 2013

Stjerneskud

Jeg var til md i går. Jeg var også nervøs. Godt nok ikke i forhold til kønnet, da vi ikke vil vide det. Jeg var meget bekymret for om det var som den skulle være.

Det kan jo ikke hjælpe så meget at spekulere på om kønnet er rigtig set første gang, den kan jo ikke byttes.

Anmeld

5. januar 2013

henh01

Elin_Maria skriver:

Vi fik slet ikke kønnet at vide til MD. Hun kiggede ikke efter det. Det var en mega flad fornemmelse. Håber. du får en bedre MD scanning. Glæd dig til at se den lille igen. Det er jo altid dejligt.

Det ville hun heller ikek da jeg ventede min datter for 8½ år siden, hun blev nærmest fornærmet da jeg spurgte og opfattede det som om jeg ikke mente hendes job var vigtigt

Hvor blev du scannet henne?

Hvis ikek vi får det bekræftet på tirsdag så er der ingen tvivl om at vi køber os til en kønsscanning.

Anmeld

5. januar 2013

henh01

Stjerneskud skriver:

Jeg var til md i går. Jeg var også nervøs. Godt nok ikke i forhold til kønnet, da vi ikke vil vide det. Jeg var meget bekymret for om det var som den skulle være.

Det kan jo ikke hjælpe så meget at spekulere på om kønnet er rigtig set første gang, den kan jo ikke byttes.

Det er rigtigt, men det er også udelukkende fordi jeg ikke kan overskue at bekymre mig om de mere vigtige ting, for sæt der er noget galt.. Nej det kan jeg slet ikke bryde min hjerne med, skulle der være noget galt (7-9-13) så må vi tage den derfra.

Anmeld

5. januar 2013

Elin_Maria

henh01 skriver:

HHv

Det ville hun heller ikek da jeg ventede min datter for 8½ år siden, hun blev nærmest fornærmet da jeg spurgte og opfattede det som om jeg ikke mente hendes job var vigtigt

Hvor blev du scannet henne?

Hvis ikek vi får det bekræftet på tirsdag så er der ingen tvivl om at vi køber os til en kønsscanning.

Hvidovre hospital. Hun var mega ubehøvlet. Virkelig dårlig oplevelse. Godt baby var sund og rask. :-)

Anmeld

5. januar 2013

Jupiter

Vi var til MD i onsdags (i Esbjerg) og vi havde en fantastisk oplevelse.

JM var super sød, og hun fortalt om ALT hvad hun scannede og målte, og flere gange undervejs sagde hun "og det ser jo også rigtig fint ud".

Min kæreste var så imponeret over hendes måde at arbejde på at han nu har døbt jordmødre "baby-piloter", for som han sagde: "Det er jo næsten jægerpilot-lignende arbejde de laver - multitarsking på højt plan, samtidig med deres præcision og hurtighed"

Hun bekræftede i øvrigt også at vores lille put er en prinsesse, så det var heldigt

Anmeld

5. januar 2013

M!

Jeg skal til MD på mandag, på Hvidovre hospital.
Lillepigen var ikke stor nok da jeg kom til MD 19+1, så vi tager en ommer på mandag 20+5 ..

Vi ved at vi skal have en pige, men jeg spørger alligevel til MD for at få det bekræftet igen Og vil hun ikke svare, jamen så spørger jeg igen om 4 uger når jeg skal til kontrol scanning ..

Anmeld

7. januar 2013

MF89

Jeg har det på samme måde, har været til kønsscanning hvor jordermoderen sagde at vi venter os en dreng derfor har vi købt masser af drenge tøj osv, men jeg skal til MD scanning i morgen så må vi se om de siger noget andet på Holbæk sygehus hehe . 

Anmeld

7. januar 2013

henh01

Fischer2013 skriver:

Jeg har det på samme måde, har været til kønsscanning hvor jordermoderen sagde at vi venter os en dreng derfor har vi købt masser af drenge tøj osv, men jeg skal til MD scanning i morgen så må vi se om de siger noget andet på Holbæk sygehus hehe . 

Uhh det er også i morgen jeg skal.. Kan næsten ikke holde spændingen ud

Hvad tid skal du>?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.