Vil bare konstatere at der findes baby-hæmorider!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.981 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. marts 2008

Hyner

Og det er lige det Emma har.... Men når hæmoerne er så små gør man INTET ved dem.... Dog man man smørre dem med noget bedøvende salve når hun skal af med noget.. Således vil hun også føler at det går nemmere og derved vil af med det oftere... Henriette -der bare har så ondt af bettepigen.:'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2008

Loggidut

nej hvor er det bare forfærdeligt synd for hende, jeg håber godt nok hun kommer af med dem igen.
men det er jo lang tid siden du blev bevidst om det....og jeg tror ikke du kunne havde gjort noget andet end det du har forsøgt...

suk hvor er det bare synd...gid fanden havde de nazar-fogher...>(
øv.

knus fra sloggi, som ønsker jer en rigtig god bedring!:P

Anmeld

14. marts 2008

ivfmarie

orh stakkels lille pus! Sørg for at duppe hende med iskoldt vand(evt en isterning), det for blodårerne til at trække sig sammen, og så bliver hæm'erne mindre. god bedring til røvhullet ;) Marie

Anmeld

14. marts 2008

Sille

nåhh hvor synd for lille Emma...:S

-sille- der aldrig har haft hæmorider og ville ønske Emma heller ik havde..

Anmeld

4. oktober 2009

Marcus´s mor

Hyner skriver:

Og det er lige det Emma har.... Men når hæmoerne er så små gør man INTET ved dem.... Dog man man smørre dem med noget bedøvende salve når hun skal af med noget.. Således vil hun også føler at det går nemmere og derved vil af med det oftere... Henriette -der bare har så ondt af bettepigen.

hEI
kan man få det bedøvende salve i håndkøb, og hvad hedder det?

Anmeld

4. oktober 2009

Tynen

Marcus´s mor skriver:

hEI
kan man få det bedøvende salve i håndkøb, og hvad hedder det?

Jeg mener at have læst et sted at man skal have det på recept, men er ikke sikker..
Mener det hed noget med Proce...tyl?-something, men har den ondeste ammehjerne så du må bære lidt over med mig hvis det er helt hen i vejret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.