har i alt klar til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

812 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er 33 fulde uger henne og synes slet ikke at vi er baby klar og min kæreste vil ikke købe mere til baby er blevet født og vi har ikke noget overtøj til baby jeg er ked af at vi ikke bare har alt klar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Hej

Jeg er 33 fulde uger henne og synes slet ikke at vi er baby klar og min kæreste vil ikke købe mere til baby er blevet født og vi har ikke noget overtøj til baby jeg er ked af at vi ikke bare har alt klar

Nu er det ved at være lidt siden jeg var gravid med min datter, men vi havde først alt klar ca 3-4 uger før tid - og med alt mener jeg det mest nødvendige. Vil sige at overtøj er ret vigtig og det burde i købe, nu er baby jo ikke så meget ude det første stykke tid, men en fleecedragt, hue og vanter er da rimelig relevant at have når vi har denne årstid.

Tror det er de færreste som virkelig har ALT klart til baby, der vil nemlig altid kommer ting man har glemt eller ikke har tænkt på før baby ankommer. Men synes da at man skal have de mest basale ting klar når man er ved at være tæt på termin.

/Fenja

Anmeld

5. januar 2013

raca

vi havde vist kun tøjet klar.. altså sådan bodyer og dragter

seng måtte vi hente barnevog og autostol ligeså.. men nu kom barnet også i uge 36 og hvis det var blevet inde så havde vi nået det..

overtøj brugte vi ikke sådan rigtigt til den første, dvs en striktøje og en dyne.. i autostolen selve sovedragten kom først efter fødslen..

vi er ikke spcialt uansvarlig men ville bare gerne havde barnet hjem først og se hvad der realt var behov for..

Anmeld

5. januar 2013

L83

Det kan jeg godt forstå du er jeg havde alt klar med mine 2 første og har det os denne gang er i gang med at indrette værelse . Er 31 uger henne. Synes det er rarest alt er på plads. Håber at alt ordner sig

Anmeld

5. januar 2013

L83

Det kan jeg godt forstå du er jeg havde alt klar med mine 2 første og har det os denne gang er i gang med at indrette værelse . Er 31 uger henne. Synes det er rarest alt er på plads. Håber at alt ordner sig

Anmeld

5. januar 2013

Mum33

Jeg har 5 uger til termin og har netop gjort klar denne uge. Der er nogle småting vi mangler, men det mest nødvendige er på plads.

Anmeld

5. januar 2013

Juliekp

Jeg skal føde om en uges tid og vi mangler stadig nogle små ting, som selvfølgelig bliver købt i ugens løb  

Anmeld

5. januar 2013

Muhmi

Er 35+2

Og nej, vi har ingenting klar

Eller jo, fordi det er jo ikke SÅ længe siden at Silas har været så lille, men må indrømme at jeg rigtig gerne vil have sat pudslepladsen klar nu efter vi er flyttet, have byttet rundt på juniorseng og tremmeseng, have gjort tøjet helt klar, det skal jo bare vaskes og ellers bare få købt bleer osv.

Regner med at det kommer lige om snart, jeg skal bare lige komme mig over den hoste/snotte jeg render rundt med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.