Passer pb noglesinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.240 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. januar 2013

Anonym trådstarter

Kæresten og jeg snakker lidt om PB.
Sagen er den at jeg har en søn fra et andet forhold på 3 år.
Vi synes begge at han skal have en søskende inden for længe. Men, vi er hhv 21 og 25, og er igang med uddannelser. Vi vil allerhelst være helt færdige men så går der bare 5 år og så skal man jo også gerne have fast job derefter og man skal jo også helst have haft det i et par år. Og så har man for travlt osv.

Eller er det bare mig?
Hvis man virkelig ser på alt det praktiske, passer en baby så noglesinde ind?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

twinny

Min mormor sagde også til mig, vi havde valgt et dårligt tidspunkt.
Også Svarede jeg pænt hvornår er det rigtige tidspunkt?

Vi er under uddannelse, men hvad så når vi er færdige? Så skal vi nemlig have arbejde og der skal man også have været et stykke tid også kan det være der kommer det ene eller andet. Og inden man ser sig om, så er man sku for gammel.. hehe.
Så Nej der er altid et eller andet.
Men jeg synes selv det er det perfekte tidspunkt vi fik børn på.

Anmeld

4. januar 2013

grinny

Det eneste "rigtige" tidspunkt der er, er når begge parter er klar til at blive forældre! 

Vi burde nok også vente nu hvor jeg skal til at læse til revisor, men hvis jeg skal vente til jeg er færdig med det er jeg 29/30 år - så det venter jeg ikke på  

Vi er begge klar, og det er det der er vigtigst for mig

Anmeld

4. januar 2013

twinny

grinny skriver:

Det eneste "rigtige" tidspunkt der er, er når begge parter er klar til at blive forældre! 

Vi burde nok også vente nu hvor jeg skal til at læse til revisor, men hvis jeg skal vente til jeg er færdig med det er jeg 29/30 år - så det venter jeg ikke på  

hahaha

Anmeld

4. januar 2013

grinny

twinny skriver:

hahaha

Anmeld

4. januar 2013

Anonym trådstarter

twinny skriver:

Min mormor sagde også til mig, vi havde valgt et dårligt tidspunkt.
Også Svarede jeg pænt hvornår er det rigtige tidspunkt?

Vi er under uddannelse, men hvad så når vi er færdige? Så skal vi nemlig have arbejde og der skal man også have været et stykke tid også kan det være der kommer det ene eller andet. Og inden man ser sig om, så er man sku for gammel.. hehe.
Så Nej der er altid et eller andet.
Men jeg synes selv det er det perfekte tidspunkt vi fik børn på.

Det er lige præcis det jeg mener
Jeg tror også de fleste mener det er et dårligt tidspunkt pga vores alder, men den er jeg altså kommet over efter jeg blev mor som 17 årig..
Hvis man ved man har tid og råd .. Og ikke mindst overskud og kærlighed nok til en baby, jamen så behøver alt andet jo ikke at være perfekt!

Anmeld

4. januar 2013

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Nemlig
Mine søskende betyder også ALT for mig så det er super vigtigt for mig at min søn skal have lov til at opleve det, også inden han bliver for gammel så de kan have noget tilfældes

Anmeld

4. januar 2013

twinny

Anonym skriver:

Det er lige præcis det jeg mener
Jeg tror også de fleste mener det er et dårligt tidspunkt pga vores alder, men den er jeg altså kommet over efter jeg blev mor som 17 årig..
Hvis man ved man har tid og råd .. Og ikke mindst overskud og kærlighed nok til en baby, jamen så behøver alt andet jo ikke at være perfekt!

Lige præcis. I skal gøre når I er klar og føler for det.

Anmeld

4. januar 2013

Hullabullabulla

grinny skriver:

Nu er jeg så tilfældigvis revisor og kan relatere 100% til hvad du mener.... Altså inden jeg gik i gang med min HD..

Set i bakspejlet er jeg SIndssygt glad for at jeg ventede til den var overstået , da fuldtidsarbejde, aftenuddannelse et par gange om ugen - og mor oveni havde været et tak for meget..

Men er det ikke sådan at man kan hvad man vil 

Anmeld

5. januar 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Kæresten og jeg snakker lidt om PB.
Sagen er den at jeg har en søn fra et andet forhold på 3 år.
Vi synes begge at han skal have en søskende inden for længe. Men, vi er hhv 21 og 25, og er igang med uddannelser. Vi vil allerhelst være helt færdige men så går der bare 5 år og så skal man jo også gerne have fast job derefter og man skal jo også helst have haft det i et par år. Og så har man for travlt osv.

Eller er det bare mig?
Hvis man virkelig ser på alt det praktiske, passer en baby så noglesinde ind?

nej

jeg er dig om fem år

Planlagde alt som dig..... og alligevel er det bøvlet mht til job, nervøsitet og uvidenhed mht at lave familie og nu skal vi ha hjælp...

så nej....

Det er alt det andet der skal tilpasses PB

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.