Hmm det er lidt svært. Det tog meget meget lang tid, mange snakke og diskussioner før jeg fandt ud af min kærestes holding til det at forsøge at få et barn, og da vi endelig havde besluttet at når p-pille pakken var tom skulle der ikke købes nye, så trak han alligevel i land i løbet af den sidste uge, ved at han kom med små spydige kommentarer. så blev jeg jo gal og ledte efter recepten på nye piller og skulle jo så langs og købe nye dagen efter, men det kunne jeg så ikke da han havde revet den i stykker og lagt en lille seddel med en smiley på.
Så altså mænd er nogle underlige fisk til sådan noget. det næste år efter kunne vi heller ikke altid snakke positivt om det fordi han tænker ansvar og økonomi hele tiden. men efter vi er kommet i barnløshedsbehandling behandling kan jeg virkelig mærke at han kæmper lige så meget som mig, og det ikke kun er for min skyld.
Prøv at snakke med ham, og så hold jer til det i blevet enige om,altså hvis han siger ok og du kan mærke at han gerne vil men måske ikke gider snakke for meget om det så prøv at lade det ligge og bare prøve at køre hverdagen videre.
Men hvis han har fortrudt og ikke vil alligevel synes jeg også han skal have en lille repremande for det ikke bare for sjov at der kommer børn til verden. der høre noget af et ansvar med.
Pøj Pøj med det håber han snart omvender sig
Anmeld