Så fik vi det fortalt :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. januar 2013

Troldemommi

Vi blev enige om at der er alt for lang tid til uge 12, så idag da vi havde været ved det første lægebesøg blev vi enige om at nu må alle få at vide at jeg er gravid, og jeg har termin den 30 august 

Så nu har vi fortalt og skrevet det på facebook, uha hvor er det dejligt at kunne snakke højt om det 

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

Guldimaven

Hvor dejligt at kunne dele nyheden med alle omkring jer!

Anmeld

4. januar 2013

Babydrøm

Monica P skriver:

Vi blev enige om at der er alt for lang tid til uge 12, så idag da vi havde været ved det første lægebesøg blev vi enige om at nu må alle få at vide at jeg er gravid, og jeg har termin den 30 august 

Så nu har vi fortalt og skrevet det på facebook, uha hvor er det dejligt at kunne snakke højt om det 

Monica

Hvor dejligt, tillykke

Anmeld

4. januar 2013

Ka+Ma=Be

Monica P skriver:

Monica

Stort tillykke! Hvor er det dejligt for jer 

Anmeld

5. januar 2013

Nadia&Daniel

Monica P skriver:

Monica

Stort TILLYKKE

Synes personligt det er lidt for tidligt at gør det så meget officelt - men der er vi så forskellige

Endnu engang tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.