Vægten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. januar 2013

NoahMin

Bliver lige nød til at høre her inde om hvordan det ser ud med jeres vægt er det normalt at være i 24 uge og slet ikke ha taget på..?

Sådan var det slet ikke da jeg ventede Noah..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

Chili-mor

NoahMin skriver:

Bliver lige nød til at høre her inde om hvordan det ser ud med jeres vægt er det normalt at være i 24 uge og slet ikke ha taget på..?

Sådan var det slet ikke da jeg ventede Noah..?

tja.. jeg er i 33+3, og har "kun" taget lidt under et kilo på i alt..

min jordmor syntes i første omgang at det var meget forkert at jeg ikke tog på og faktisk tabte mig..

Men eftersom barnet ved scanninger osv. ligger som gennemsnittet... både vægt og størrelse.. så var det jo ikke pga. manglende næring.. tror bare jeg denne gang i forhold til sidst, ubevidst spiser lidt "sundere"..

Sidst tog jeg knap 8kg på i alt..

Men har også tænkt om det er fordi kroppen har prøvet det før at man måske er "bedre" til at styre sin trang til f.eks. Søde sager...

Så du er ikke unormal, ellers så er du  men så er vi jo to!!

Anmeld

4. januar 2013

AnthonsMor

Så længe baby har det godt skal du ikke bekymre dig - medmindre du er eller var undervægtig da du blev gravid

Jeg har taget ca. 5 kg på og er i uge 31+1 i dag.. Mange jeg kender havde taget i hvert fald dobbelt så meget på, på nuværende tidspunkt, men jeg er også en del overvægtig, så jeg er glad for, at jeg ikke har taget 10 kilo eller mere på!

Anmeld

4. januar 2013

Stjerneskud

Jeg er i uge 20 og har endnu ikke nået min startvægt endnu...

Hvis din jordemoder ikke er bekymret, er der heller ikken nogen til at du er det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.