Vand i kroppen!!! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. januar 2013

LauraL

Hej allesammen...

Jeg er i uge 36+4 idag og har de sidste par uger døjet meget med vand i kroppen... Mest i fødder/ankler og hænder, men også i hovede og hals...
Ved godt det er helt normalt og ikke er farligt, men er der nogle der har nogle gode erfaringer med hvordan man kan få det til at forsvinde, bare lidt??
Mine fødder gør så ondt og har svært ved at passe nogle af mine sko...

Kh Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

Livsmor

Det er meget normalt med vand i ben/hænder, men ikke hoved/hals, hvis jeg var dig ville jeg kontakte lægen.

Anmeld

4. januar 2013

LauraL

Livsmor skriver:

Det er meget normalt med vand i ben/hænder, men ikke hoved/hals, hvis jeg var dig ville jeg kontakte lægen.

Jeg var ved jordemoder i onsdags og alt var som det skulle være.. Hun kommenterede med det samme jeg kom ind at jeg havde vand i hoved/hals men sagde det var normalt.. Både blodtryk og uronprøven var fin...
Så der skulle ikk være noget galt... Det er bare møg irriterende, specielt fordi huden gør ondt... Det føles jo som om den er ved at sprænge....

Men tak for svar.... :-)

Anmeld

4. januar 2013

ekebiv

LauraL skriver:

Hej allesammen...

Jeg er i uge 36+4 idag og har de sidste par uger døjet meget med vand i kroppen... Mest i fødder/ankler og hænder, men også i hovede og hals...
Ved godt det er helt normalt og ikke er farligt, men er der nogle der har nogle gode erfaringer med hvordan man kan få det til at forsvinde, bare lidt??
Mine fødder gør så ondt og har svært ved at passe nogle af mine sko...

Kh Laura

jeg havde også vanvittig meget vand i kroppen ved første graviditet, jeg kunne kune have badesandaler med velcro der var sændt HELT ud på selvom det var i december.
Der er desværre ikke noget at gøre udover du kan prøve venepumpeøvelser og at sidde/ligge med benene hævet men jeg husker det tydeligt og det er så irreterende
Da jeg havde født piskede væskn ud af alle porrer i kropen og jeg tabte mig 25 kg i løbet af de første 3 uger, sikke en lettelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.