Graviditetskvalme og aflevering af barn i skole?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

769 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg har prøvet at søge på dette emne, men intet kom frem, men er der nogen af jer som har været i denne situation...

Jeg er gravid og lider af kvalme allerede nu, er kun i uge 7+0 , men min søn kom for sent i skole imorges for jeg var ved at kaste op hele tiden...

hvad gør man i sådan en situation, det holder jo ikke at min søn kommer for sent i skole pga min graviditet,.. ?? Han startede i 0.klasse i sommers, så han får ikke selv lov at gå i skole.

Nogle gode råd, erfaringer eller andet ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

Karina84

Har du ikke en mand, kæreste eller far til barnet det kan aflevere?

Anmeld

4. januar 2013

Anonym trådstarter

Karina84 skriver:

Har du ikke en mand, kæreste eller far til barnet det kan aflevere?

Har en Mand, men han kan ikke aflevere, for han møder kl 06 om morgen

Anmeld

4. januar 2013

Christina :-)

Anonym skriver:

Jeg har prøvet at søge på dette emne, men intet kom frem, men er der nogen af jer som har været i denne situation...

Jeg er gravid og lider af kvalme allerede nu, er kun i uge 7+0 , men min søn kom for sent i skole imorges for jeg var ved at kaste op hele tiden...

hvad gør man i sådan en situation, det holder jo ikke at min søn kommer for sent i skole pga min graviditet,.. ?? Han startede i 0.klasse i sommers, så han får ikke selv lov at gå i skole.

Nogle gode råd, erfaringer eller andet ?

NU går min søn godt nok kun i børnehave:-) men jeg døjer med mega meget svimmelhed får det så dårligt ! Vi går frem og tilbage og puha det kan vær hårdt igår måtte jeg sætte mig ned i hans børnehave da jeg hentede ham fordi jeg bliv svimmel ! Jeg er 16+6 idag

Anmeld

4. januar 2013

Anonym trådstarter

Snartmortilto:-") skriver:

NU går min søn godt nok kun i børnehave:-) men jeg døjer med mega meget svimmelhed får det så dårligt ! Vi går frem og tilbage og puha det kan vær hårdt igår måtte jeg sætte mig ned i hans børnehave da jeg hentede ham fordi jeg bliv svimmel ! Jeg er 16+6 idag

Ja men havde jeg'' bare '' været svimmel, men er virkelig bange for at kaste op alle vegne.. og når jeg har kvalme kan jeg ingen ting

Anmeld

4. januar 2013

Christina :-)

Anonym skriver:

Ja men havde jeg'' bare '' været svimmel, men er virkelig bange for at kaste op alle vegne.. og når jeg har kvalme kan jeg ingen ting

Det må være frusterende !

Anmeld

4. januar 2013

Karina84

Anonym skriver:

Har en Mand, men han kan ikke aflevere, for han møder kl 06 om morgen

Øv ja det er jo alt for tidligt  Hvad med noget familie der kan hjælpe? Hvordan er vejen til hans skole, det er ik saadan at han kan lære at gaa vejen selv?

Ellers maa du jo ta en snak med hans lærer om at der er en god grund til at han kommer lidt for sent, det vil de da sikkert ha forstaaelse over for.

Anmeld

4. januar 2013

TNBC

Anonym skriver:

Har han ikke en klassekammerat i nærheden?

Anmeld

4. januar 2013

raca

starter tidligere og tager sig sammen..

også har en pose med i lommen for en sikkerheds skyld..

og ja det er hårdt og belastende og være utilpas. men så længe du bare har kvalme og ikke ligger med hovdet i kummen konstant, så må man bare mande sig op.. jeg har haft med studerende der var ude og kaste op midt i timerne.. eller før timerne sådan er det bare.

mener virkelig ikke din søn skal kommer for sent. bare forde du har morgenkvalme.

Anmeld

4. januar 2013

**Ønskebabyen

raca skriver:

starter tidligere og tager sig sammen..

også har en pose med i lommen for en sikkerheds skyld..

og ja det er hårdt og belastende og være utilpas. men så længe du bare har kvalme og ikke ligger med hovdet i kummen konstant, så må man bare mande sig op.. jeg har haft med studerende der var ude og kaste op midt i timerne.. eller før timerne sådan er det bare.

mener virkelig ikke din søn skal kommer for sent. bare forde du har morgenkvalme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.