Majsens'Mor skriver:
det kan man vist heller ikke sige Maja er..
Hvordan kæmpede i?
Jamen jeg synes vi har prøvet alt. Gik til og fra (med dertil hørende skrig og skrål), "stryge tøj metoden" som Netsundhedsplejerske.dk anbefaler, dvs. man står lige ved døren til værelset, så barnet kan høre og evt. også se en, så man på den måde kan berolige og forsikre barnet om at det er OK at lægge sig til at sove. Jeg brugte og bruger i det hele taget netsundhedsplejerske.dk rigtig meget, synes hun har sådan en blid tilgang til at håndtere problemerne med de små. Ja og så så har vi siddet hos hende. Og det kunne jo ind imellem tage op til 1 time, før hun sov

Men en aften prøvede jeg at sige at jeg gik ud i køkkenet for at rydde op og det accepterede hun som sagt. Så lå hun og kaldte nogle gange, hvor jeg skulle komme derind og putte hende igen, men efter et stykke tid lagde hun sig til at sove. Succes! Og der har ikke været nogen problemer siden

Hvilket har været skønt, nu hvor nr. 2 har meldt sin ankomst

Men jeg synes jeg kan læse at der er nogle stykker med børn i 2 års alderen her på baby.dk der har problemer i øjeblikket, så måske ligger der et tigerspring der omkring?
Anmeld