Hej med forældre..
Min datter på snart 2 år vil bare ikke sove, har efterhånden prøvet alt, men det eneste sted hun vil falde i søvn med det samme er i mors og fars seng.. Har prøvet alt efterhånden, har prøvet og læse, synge, vugge og være ved hende til hun er ved og sove men hver gang med samme resultat hun skriger når jeg rør på mig.. Hvis jeg så går bliver hun først hidsig, og det er virkelig hidsig, det bliver så meget hun hiver efter vejret nogle gange..
Hvis vi følger de råd med og putte hende og gå og fortsætte så længe hun er sur bliver det kun værre og værre.. Hun smider sutten væk og er oppe med det samme.. Og det er lige meget hvor lang tid der er imellem vi kommer ind og det er selvom vi har brugt 3 timer hun giver sig ikke..
Jeg er ved og gå ud af mit gode skind sidder og frygter putningen, da det altid ender i det samme, og ja så siger nogen nok vi da bare skal lade hende sove i vores seng men NEJ!! nu har hun på den ene eller anden måde endt i vores seng hver nat de sidste par uger, men jeg vil ikke have det fortsætter for det første sover jeg i forvejen dårligt, men med hende i sengen er det kun værrer, og hun sover meget let så hun vågner også af den midste bevægelse eller lyd, samtidig har hun det også med og vågne enten midt om natten lysvågen og så kæmper jeg til tidlig morgen for og få hende i søvn og så skal vi op elers vågner hun ved 4-5 tiden og ikke vil sove mere og det er til trods for hun måske først er faldet i søvn klokken 00..
Vi har som noget nyt prøvet og tage den ene side af hendes tremmeseng af, i håb om det ville gøre hende mere tryg at hun selv kan komme ind til os, men inten står hun bare inde på værelset og skriger som hun plejer eller kommer skrigende ind og sådan fortsætter det..
Og så smider hun sutten af H. til så hun slet ikke kan sove fordi den er væk..
Og ikke nok med vi for en dårlig nat alle 3, så ødelægger det humøret og man har ligesom heller ingen samliv hvis der ligger en baby i mellem os..
SÅ please kom med jeres bedste råd, kan ikke blive ved med og holde de søvnløse nætter ud, det gavner ingen!!
TAK

- Malene
Anmeld