Hvor mange bruger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2009

trunte89

tror vi i gennemsnit bruger 500 kr. +/- et par hundrede.

Og så kommer dp så udover.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2009

Kristina V

Her spiser Line jo det samme som os, så hva mad angår har jeg svært ved at svare. Men bleer, tøj sko og legetøj så er den vel også opppe omkring 1000.. og så plus de 2900 vi giver i vugger...

Anmeld

15. juni 2009

Cris

trunte89 skriver:

tror vi i gennemsnit bruger 500 kr. +/- et par hundrede.

Og så kommer dp så udover.

Ja, det er det jeg regnede med (med masser at hjemmelavet mos og grød og vi fik meget tøj og jeg købte også noget brugt)

Anmeld

15. juni 2009

Stineve

Hvor er i søde allesammen, at i vil bruge tid på at svare på mine spørgsmål..

Tak - det var faktisk billigere end hvad jeg lige kig og troede... så det dyre i starten, er egentlig éngangs beløbene som barnevogn, puslebord osv?.. + institution når barnet skal det.. ?

Anmeld

15. juni 2009

Valle81

Nemlig:0)

Anmeld

15. juni 2009

Stineve

Nu til jer der laver jeres egen grød, fryser i det så ned i små potioner, hvis i laver meget af gangen eller kommer i det bare i køleskab?..

Anmeld

15. juni 2009

trunte89

jeg lavede store portioner og frøs ned. Overskuddet er ikke det store med sådan en lille en (var mit hvertfald ikke) Så det var meget nemmere og lave til noget tid.

Anmeld

15. juni 2009

Mira0911

Jeg har prøvet mig frem med at lave hj. lavet pæremos, synes ikke det gik godt, det blev slet ikke til noget mos agtig noget.
Nogen der har lævet pæremos - hvordan er det blevet hos jer?

Anmeld

15. juni 2009

Stineve

ihh, det er så fedt med gode råd.. selvom jeg ikke kan bruge dem lige nu, så er det skønt at få inspiration fra andre..

Nu springer jeg lige over til et andet spørgsmål... skal jeres børn gå/eller går de i dagpleje eller vuggestue og hvad har været vigtigt for jer, da i skulle vælge .. skulle dagplejen eller vuggestuen kunne noget specielt (altså satse på musik, natur eller lign)..

Anmeld

15. juni 2009

Mira0911

Stine Mai Larsen skriver:

ihh, det er så fedt med gode råd.. selvom jeg ikke kan bruge dem lige nu, så er det skønt at få inspiration fra andre..

Nu springer jeg lige over til et andet spørgsmål... skal jeres børn gå/eller går de i dagpleje eller vuggestue og hvad har været vigtigt for jer, da i skulle vælge .. skulle dagplejen eller vuggestuen kunne noget specielt (altså satse på musik, natur eller lign)..

Det har jeg slet ikke tænkt over, det burde jeg jo nok at gøre... Jeg har skrevet Julie op til vs og dp, så kan kun vente og se hvor hun får plads henne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.