Hvor mange bruger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.806 visninger
20 svar
0 synes godt om
15. juni 2009

Stineve

Hej alle forældre ..

Jeg er lidt nysgerrig for at hører hvor mange penge i ca. bruger om måneden på den lille ?.. hvad alt indebærer, med mad, bleer, tøj, legetøj osv..

Mange hilsner Stine..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2009

Anja

Jeg tror, vi i gennemsnit bruger 1000 kr per barn om måneden + deres daginstitution.

Anmeld

15. juni 2009

Diana...

Jeg tror os vi bruger omk. 1000,-

Anmeld

15. juni 2009

Mira0911

Sådan ca en tusse....

Anmeld

15. juni 2009

Cris

Dutte84 skriver:

Sådan ca en tusse....

Hvordan kan I bruge 1000kr hver måned på så en lille baby??? Er det MME I bruger? Først når vi har købt alt praktisk (sengen, barnevogn, dyner, tøj osv...) Synes jeg ikke, at det var så dyrt den første år (jeg regner ikke institutions pris i det her)

Anmeld

15. juni 2009

Mira0911

Cris skriver:

Hvordan kan I bruge 1000kr hver måned på så en lille baby??? Er det MME I bruger? Først når vi har købt alt praktisk (sengen, barnevogn, dyner, tøj osv...) Synes jeg ikke, at det var så dyrt den første år (jeg regner ikke institutions pris i det her)

Vi køber 8 pakker bleer 300 ,-  2 af pakkerne er gratis pr. gang.
3 pakker MME af 80 ,- pr gang
Mos/grød når det er på tilbud, plejer som regel være 4-6 glas 50 ,- eller lidt mere.
og lidt tøj...

Anmeld

15. juni 2009

Mum33

Tror 500 ca. Men vi arver også alt tøj osv.

Anmeld

15. juni 2009

Cris

Nå ok, jeg regnede bleer, men ikke grød og mos. Jeg begyndte at give noget til ham, når han var næsten 6 måneder, men den var hjemmelavet, så det var billigere. Jeg synes, at pludseligt 1000kr var noget dyrere en vi har brugt og ikke kunne få det til at hænge sammen 

Anmeld

15. juni 2009

Mira0911

Cris skriver:

Nå ok, jeg regnede bleer, men ikke grød og mos. Jeg begyndte at give noget til ham, når han var næsten 6 måneder, men den var hjemmelavet, så det var billigere. Jeg synes, at pludseligt 1000kr var noget dyrere en vi har brugt og ikke kunne få det til at hænge sammen 

Hehe okey... Nu fik du lige et udpluk af vores...

Anmeld

15. juni 2009

Valle81

Hejsa:0)

Jeg ville skyde på at jeg brugte omkring 500-700 kr i gennemsnit.

Det dækkede bleer, tøj, legetøj, MME og andet mad. Lavede selv alt grød, frugtmos osv fra bunden, så det kostede ikke alverden:0)

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.