Idéer til gave søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. juni 2009

linemus

Min mor går på pension om 1,5 uge, så vi skal til reception på hendes skole (hun er lærer og har de sidste ca. 10 år været på en specialskole med adhd børn). Hvad skal jeg finde på til hende? Man giver vel et eller andet, gør man ikke? Synes det er "for nemt" med blomster, og det må gerne være personligt eller sjovt eller betyde et eller andet osv.

Håber I ligger inde med nogle idéer, og hvis I selv gjorde noget specielt (det behøver ikke være gaven) ved jeres forældres pensions-start, så vil jeg også gerne høre om det.

Line - snart med adgang til barnepige 24-7

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2009

Anja

Det kommer selvfølgeligt an på, hvad prisniveau vi snakker om ..... men tror vi havde givet et gavekort til en rejse, måske et weekendophold i en storby. Hun skal jo nu til at nyde friheden

Anmeld

15. juni 2009

Siber

jeg kan faktisk ikke huske hvad vi gav min mor, og det kan du jo ikke bruge til noget!

Men jeg mener det var et smykke, eller noget symbolsk på at nu var hun færdig med at arbejde. Hvad tænker du at din mor skal når hun skal gå der hjemme? gå stavgang, sy, ordne have, rejse, passe dine børn  læse gode bøger, gå på musser, koncerter, abonement på et blad eller andet?

knus Siber

Anmeld

15. juni 2009

linemus

Hun er bidt af en gal blomst, synger i kor og har børnebørn i både Nordjylland (mine) og i Kbh, så hun får nok at se til

Nu fik jeg lige lidt inspiration - tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.