Kay skriver:
jo jeg er rigtig gld for at amme... men det ville være mishandling at forsøge med fuldamning nu... da hun får 500 ml. ved siden af i døgnet (det er under halvdelen af den mængde mad hun får på et døgn)
og at jeg netop begynte at suplere i samråd med sp og at det har fungeret super i 3½ måned...
vi giver saltvand flere gange om dagen og det afhjælper lidt men slet ik nok... og hun har lidt besvær med vejrtrækningen pga hosten så hun vil heller ikligge ned og sove... så tror måske hun bare ik kan få vejret godt nok samt har kræfter nok til at amme lige nu... måske 
er llidt kommet til konklusionen at jeg prøver fortsat at ligge hende til og ellers pumper ud indtil hun er rask og så må vi se...
Skulle lige til at forslå det samme, altså forsæt udpumpning en 5-6 gange i døgnet for at holde produktionen oppe( træls jeg ved det), også sørg for hun får rigeligt at drikke og spise gennem mme og udpumpet mælk indtil forkølelsen er ovre.
Når hun er frisk igen, ville jeg så ligge hende til lidt oftere end normalt - gerne et par gange om natten, da det er her produktionen kan stimuleres mest.
Jeg ville tilgengæld stoppe med at ligge hende til nu, hvor hun er sååå snottet. Respekter hun ikke vil amme lige nu. Det er jo forståeligt, når hun ikke kan trække vejret, og hun skulle nødigt starte med at forbinde brystet med noget negativt.
Anmeld