Navneændring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.616 visninger
21 svar
0 synes godt om
3. januar 2013

Anonym trådstarter

Godmorgen

- vi fik et barn sammen og opkaldte barnet efter hans far med mellemnavn og efternavn.. ( på baggrund af vi sku giftes og vi alle tre så sku hedde det samme)
Men 20mdr efter går vi fra hinanden ..

Jeg fortryder inderligt dagen idag at vores barn ikke hedder noget efter mig, da der jo ikk ses på navne at det os er min ..

Jeg bryder mig heller ikk om at barnet kun hedder farens og så hvis han får flere børn og bliver gift kommer alle jo til at hedde hans ..

Vil det være forkert at ændre vores barns mellemnavn og efternavn ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

Peanut

Anonym skriver:

Godmorgen

- vi fik et barn sammen og opkaldte barnet efter hans far med mellemnavn og efternavn.. ( på baggrund af vi sku giftes og vi alle tre så sku hedde det samme)

Jeg fortryder inderligt dagen idag at vores barn ikke hedder noget efter mig, da der jo ikk ses på navne at det os er min ..

Jeg bryder mig heller ikk om at barnet kun hedder farens og så hvis han får flere børn og bliver gift kommer alle jo til at hedde hans ..

Ville du ændre begge efternavne fra hans til dit?

Bor han kun hos dig?

Hvad tror du faderen vil sige?

Anmeld

3. januar 2013

Stjerneskud

i har fælles forældremyndughed kan du da ikke ændre det uden hans samtykke...

Anmeld

3. januar 2013

Dorthe1986

Du kan jo snakke med faderen om at barnet får hans mellemnavn og dit efternavn eller omvendt Så barnet hedder noget fra jer begge

Anmeld

3. januar 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Godmorgen

- og hvordan tror du, at faderen tænker om, at jeres barn skal hedde det samme som dig og ikke have hans navn?? Han har vel også følelser med i det?

Hvad har du så tænkt dig, hvis DU bliver gift igen og får flere børn??

Anmeld

3. januar 2013

Anonym trådstarter

Peanut skriver:

Ville du ændre begge efternavne fra hans til dit?

Bor han kun hos dig?

Hvad tror du faderen vil sige?

Barnet har bopæl hos mig ..
Nej vil ændre det ene til mit, så der er et fra mig og et fra faren ..

Anmeld

3. januar 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

- og hvordan tror du, at faderen tænker om, at jeres barn skal hedde det samme som dig og ikke have hans navn?? Han har vel også følelser med i det?

Hvad har du så tænkt dig, hvis DU bliver gift igen og får flere børn??

Jeg vil kun ændre det ene !
Så barnet har et fra mig og et fra faren ..

Anmeld

3. januar 2013

Anonym trådstarter

Stjerneskud skriver:

i har fælles forældremyndughed kan du da ikke ændre det uden hans samtykke...

Det vil jeg på ingen måde gøre - faren er indover det..

Anmeld

3. januar 2013

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Du kan jo snakke med faderen om at barnet får hans mellemnavn og dit efternavn eller omvendt Så barnet hedder noget fra jer begge

Ja det er også sådan jeg havde tænkt det

Anmeld

3. januar 2013

henh01

Mine børn hedder begge deres fars familienavn og mit efternavn - det synes jeg er mest rimeligt - også selvom jeg blot hedder Hansen

Når min kæreste og jeg skal giftes skal vi begge hedde det vores fælles søn hedder og min dater til gerne have tilføjet det navn til hendes også, men hun beholder dog stadig hendes fars navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.