Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Så sidder man og regner med at Silas står inde i sin tremmeseng og siger "Muaaa muaaa!" Men så kommer han ligeså stille trissende ind i stuen... Var flad af grin, for han begyndte først igår at vise tegn på at ville kravle over kanten, men det gjorde han så nu... Nu må vi jo se hvordan resten af aftenen udspiller sig!! Hihihihihi
Så sidder man og regner med at Silas står inde i sin tremmeseng og siger "Muaaa muaaa!" Men så kommer han ligeså stille trissende ind i stuen...
Var flad af grin, for han begyndte først igår at vise tegn på at ville kravle over kanten, men det gjorde han så nu... Nu må vi jo se hvordan resten af aftenen udspiller sig!! Hihihihihi
Oh ooooh sådan en lille bandit!! man må håbe alt det udbryderkongeri gør den lille mand træt... hurtigt...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Jo men han har så til gengæld også sovet meget længe i dag, så det skal han nok klare
Jo men han har så til gengæld også sovet meget længe i dag, så det skal han nok klare
Ikke meget nåde fra moderen, sådan skal det være
Giraffen skriver: Oh ooooh sådan en lille bandit!! man må håbe alt det udbryderkongeri gør den lille mand træt... hurtigt...
Tjaa.. Nu gik jeg lige ind til ham og det virker da som om at han så stoppede med det hehe.. Men han sidder nu og synger derinde så han har ikke helt givet op endnu heheh
Janni. skriver: Ikke meget nåde fra moderen, sådan skal det være
Haha, lidt nåde er der dog... Jeg gik også lige derind og nu virker det da til at han bliver i sengen, men han vil stadig ikke sove endnu
Om et par timer griner du ikke længere
Ej jeg ved ikke hvordan det er for det har Maria aldrig gjort, hun gør det ikke engang nu hun er i juniorseng. Ligger bare og kalder
Tror jeg, seriøst, ville tisse i bukserne hvis hun kom gående
Laulund87 skriver: Om et par timer griner du ikke længere Ej jeg ved ikke hvordan det er for det har Maria aldrig gjort, hun gør det ikke engang nu hun er i juniorseng. Ligger bare og kalder Tror jeg, seriøst, ville tisse i bukserne hvis hun kom gående
Blev også så chokeret at det bare blev til et kæmpe grin... Men han har åbenbart super meget styr på det før han virrer sig ned i armene og holder godt fast, ikke ligesom de babyer man ser hvor de tager hoved-dyk ned i gulvet
Nå, det var åbentbart bare mors "faste" hånd der skulle til for at fortælle ham han skulle blive i sin seng og sove, nu er der da stille derinde heheh
Muhmi skriver: Blev også så chokeret at det bare blev til et kæmpe grin... Men han har åbenbart super meget styr på det før han virrer sig ned i armene og holder godt fast, ikke ligesom de babyer man ser hvor de tager hoved-dyk ned i gulvet
Det er altid noget han kommer ned uden at komme til skade
Måske det er ved at være tid til juniorseng
Laulund87 skriver: Det er altid noget han kommer ned uden at komme til skade Måske det er ved at være tid til juniorseng
Det er det bestemt
Ringer til min mor lige om lidt og siger at vi skal bruge den hun har.. Vi skulle alligevel skifte ud her inden lillebror kom, så nu er det helt naturligt at den kommer frem i morgen
Muhmi skriver: Det er det bestemt Ringer til min mor lige om lidt og siger at vi skal bruge den hun har.. Vi skulle alligevel skifte ud her inden lillebror kom, så nu er det helt naturligt at den kommer frem i morgen
Det passer jo perfekt så
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128