Hahahahaha!!!!! xD Vores lille udbryderkonge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.158 visninger
19 svar
0 synes godt om
2. januar 2013

Muhmi

Så sidder man og regner med at Silas står inde i sin tremmeseng og siger "Muaaa muaaa!" Men så kommer han ligeså stille trissende ind i stuen...

Var flad af grin, for han begyndte først igår at vise tegn på at ville kravle over kanten, men det gjorde han så nu... Nu må vi jo se hvordan resten af aftenen udspiller sig!! Hihihihihi 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Muhmi

Og igeeeen.... Hahahahaha 

Det bliver vist en lang aften

Anmeld

2. januar 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Muhmi skriver:

Så sidder man og regner med at Silas står inde i sin tremmeseng og siger "Muaaa muaaa!" Men så kommer han ligeså stille trissende ind i stuen...

Var flad af grin, for han begyndte først igår at vise tegn på at ville kravle over kanten, men det gjorde han så nu... Nu må vi jo se hvordan resten af aftenen udspiller sig!! Hihihihihi 

Hold da op! En lille bandit! Min er over 2 år og har endnu ikke forsøgt og kravle over tremmer sengen ( heldigvis) 

Anmeld

2. januar 2013

B&J

hold da op en bølle

Anmeld

2. januar 2013

Janni.

Hvem bliver først træt? 

1. Mor

2. Far

3. Silas 

Anmeld

2. januar 2013

Muhmi

Aisha skriver:

Hold da op! En lille bandit! Min er over 2 år og har endnu ikke forsøgt og kravle over tremmer sengen ( heldigvis) 

Haha, det tror jeg vist bare du skal være glad for, for jeg tror virkelig ikke han har tænkt sig at opgive i aften når nu han lige har lært det

Men vi skulle alligevel til at have juniorseng til ham, fordi tremmesengen skal bruges til lillebror, men jeg havde ikke regnet med at han ville være én af dem der kravlede over kanten

Anmeld

2. januar 2013

Muhmi

B&J skriver:

hold da op en bølle

Totalt... Men det vidste jeg nu godt i forvejen at han var hihihi

Godt at vi alligevel snart skal tage juniorsengen i brug

Anmeld

2. januar 2013

Muhmi

Janni. skriver:

Hvem bliver først træt? 

1. Mor

2. Far

3. Silas 

Far, for mor sidder og skriver med jer og Silas hygger sig fint med at hoppe ud igen igen igen igen

Anmeld

2. januar 2013

Janni.

Muhmi skriver:

Far, for mor sidder og skriver med jer og Silas hygger sig fint med at hoppe ud igen igen igen igen

Haha, stakkels far.. Mon ikke han sover lidt ekstra godt i nat 

Anmeld

2. januar 2013

Muhmi

Janni. skriver:

Haha, stakkels far.. Mon ikke han sover lidt ekstra godt i nat 

Jo men han har så til gengæld også sovet meget længe i dag, så det skal han nok klare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.