Burde jeg være nervøs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg er i uge 16+4 og har siden uge 14 mærket liv HVER aften, og så i en hel uge har jeg slet ikke mærket det mindste. Og har heller ikke haft kvalme eller været træt som jeg ellers har døjet MEGET med. 

Har tidligere haft to spontane aborter i uge 13

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Jeg er i uge 16+4 og har siden uge 14 mærket liv HVER aften, og så i en hel uge har jeg slet ikke mærket det mindste. Og har heller ikke haft kvalme eller været træt som jeg ellers har døjet MEGET med. 

Jeg tror absolut ikke du skal være nervøs... Jeg mærkede først liv dagligt i uge 22...

Anmeld

2. januar 2013

christina92

Anonym skriver:

Er du det mindste i tvivl elle rnervøs så ring til JM eller den kvindeafdeling du er tilknyttet ! Hellere en gang for meget

Anmeld

2. januar 2013

10aps

oplevede det samme da jeg var deromkring! men hvis du prøver at drikke noget IS koldt vand og ligger dig lidt akavet så "burde " den lille vågne op :-) det var ihvertfald hvad jeg fik avide. 

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Jeg tror absolut ikke du skal være nervøs... Jeg mærkede først liv dagligt i uge 22...

Lyder godt. For lige nu kan jeg ikke tænke på andet. syntes bare det var mærkeligt at de andre symptomer forsvndt

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

10aps skriver:

oplevede det samme da jeg var deromkring! men hvis du prøver at drikke noget IS koldt vand og ligger dig lidt akavet så "burde " den lille vågne op :-) det var ihvertfald hvad jeg fik avide. 

Os når man kun er i 17. Uge?

Anmeld

2. januar 2013

10aps

Anonym skriver:

Os når man kun er i 17. Uge?

det var det jeg fik avide da jeg ringede til fg :-) og det hjalp mig.. 

Anmeld

2. januar 2013

Christina :-)

Anonym skriver:

Jeg er selv 16+4 Idag og mærker ikk liv vær dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.