Nutramigen eller Profylac???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

Faith

Ditte_Marie skriver:

Tør jeg heller ikke at tænke på  Og nr. 2 som er på vej, skal have det samme.. 

Men det er jo ikke pengene der er det vigtige

Bare godt det findes. De små skal jo have det godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

lilledittemor

Faith skriver:

Bare godt det findes. De små skal jo have det godt

Ja - jeg tør slet ikke at tænke på de maveproblemer min datter skulle leve med hvis der ikke fandtes andet en NAN1

Anmeld

2. januar 2013

Faith

Ditte_Marie skriver:

Ja - jeg tør slet ikke at tænke på de maveproblemer min datter skulle leve med hvis der ikke fandtes andet en NAN1

Lige præcis! De første 5 uger af Jonathans liv var et mareridt indtil vi fandt ud af at han havde laktoseintolerans.

Anmeld

2. januar 2013

lilledittemor

Faith skriver:

Lige præcis! De første 5 uger af Jonathans liv var et mareridt indtil vi fandt ud af at han havde laktoseintolerans.

Åh nej her var det heldigvis kun nogle dage hvor det var rigtig slemt..

Anmeld

2. januar 2013

Ønskeønskeønskebarn

birthee skriver:

Jeg skal give flaske fra start denne gang, og vil derfor ud og købe mme, så jeg har det hjemme og ikke skal starte med at fare på apoteket... Grundet allergi på faderens side, giver vi høj-hydroliseret (staves) mme, som profylac eller nutramigen, men er det ligegyldigt hvad jeg vælger??? Kan ikke lige huske hvad jeg brugte til vores datter...

Gode råd modtages 

Vi brugte nutramigen men den ville han til sidst ikke have så her har althera hittet:-)

Anmeld

2. januar 2013

Faith

Ditte_Marie skriver:

Åh nej her var det heldigvis kun nogle dage hvor det var rigtig slemt..

Det var et mareridt, og simpelthen så synd for ham

Godt det kun var et par dage med din datter. Men et par dage kan alligevel føles som en evighed når ens barn har ondt.

Anmeld

2. januar 2013

lilledittemor

Faith skriver:

Det var et mareridt, og simpelthen så synd for ham

Godt det kun var et par dage med din datter. Men et par dage kan alligevel føles som en evighed når ens barn har ondt.

Lille stakkel

Ja, det var det værste... Så denne gang starter vi med NAN1 HA fra fødegangen af, så der baby ikke først skal vænne sig til den ene slags og så den anden efter en uge.

TIL TS: BEKLAGER "SIDESPRINGET"

Anmeld

2. januar 2013

Ayasmor

Jeg ville vælge Nutramigen. Den største forskel er smagen, hvor profylac smager knap så godt. Der er en minimal forskel i mængden på vitaminerne i de forskellige præparater, men ikke en forskel der har en betydning. Når nu det skal gives fra start, ville jeg prøve at se om egen læge ikke kunne lave en grøn ernæringsrecept på det, da der, som en anden nævner, er rigtig mange penge at spare ved det

Anmeld

2. januar 2013

birthee

Ayasmor skriver:

Jeg ville vælge Nutramigen. Den største forskel er smagen, hvor profylac smager knap så godt. Der er en minimal forskel i mængden på vitaminerne i de forskellige præparater, men ikke en forskel der har en betydning. Når nu det skal gives fra start, ville jeg prøve at se om egen læge ikke kunne lave en grøn ernæringsrecept på det, da der, som en anden nævner, er rigtig mange penge at spare ved det

det var da værd at overveje, det med den ernæringsrecept... de to andre har heldigvis ikke haft allergi, men der går jo lige den uge inden man får svar på blodprøven... 

Anmeld

2. januar 2013

birthee

Ayasmor skriver:

det var da værd at overveje, det med den ernæringsrecept... de to andre har heldigvis ikke haft allergi, men der går jo lige den uge inden man får svar på blodprøven... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.