Nutramigen eller Profylac???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.171 visninger
21 svar
0 synes godt om
2. januar 2013

birthee

Jeg skal give flaske fra start denne gang, og vil derfor ud og købe mme, så jeg har det hjemme og ikke skal starte med at fare på apoteket... Grundet allergi på faderens side, giver vi høj-hydroliseret (staves) mme, som profylac eller nutramigen, men er det ligegyldigt hvad jeg vælger??? Kan ikke lige huske hvad jeg brugte til vores datter...

Gode råd modtages 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi købte Nutrimegen til vores søn. Ved ikke, hvad forskellen er.

Anmeld

2. januar 2013

Muhmi

Jeg skal give flaske fra start denne gang, og vil derfor ud og købe mme, så jeg har det hjemme og ikke skal starte med at fare på apoteket... Grundet allergi på faderens side, giver vi høj-hydroliseret (staves) mme, som profylac eller nutramigen, men er det ligegyldigt hvad jeg vælger??? Kan ikke lige huske hvad jeg brugte til vores datter...

Gode råd modtages 

Vores sp anbefalede nutramigen.. Vi behøvede det så ikke alligevel fordi der bare lige var en amningspanik i en dags tid hehe.. Men hun sagde at nutramigen var den allermest allergivenlige

Anmeld

2. januar 2013

Faith

Vi bruger Nutramigen. Det skulle efter sigende være det der smager bedst af de to.

Anmeld

2. januar 2013

Kamulla

forskellen er at de smager forskelligt Jeg brugte nutramigen til Noah.. det var dyrt men en life saver for mig.. han prøvede også profylac da de ikke havde nutramigen på apoteket (mangel på leverance i flere uger.. 

Anmeld

2. januar 2013

lilledittemor

birthee skriver:

Gode råd modtages 

Vores datter fik Nutramigen på hospitalet

Jeg fik af vide på apoteket, at lægen kan lave recept på det, så får man et tilskud.

Anmeld

2. januar 2013

Faith

Ditte_Marie skriver:

Vores datter fik Nutramigen på hospitalet

Jeg fik af vide på apoteket, at lægen kan lave recept på det, så får man et tilskud.

Vi får det på recept. Så koster det "kun" 86 kr pr. dåse. Ellers er prisen 216 kr.

Anmeld

2. januar 2013

lilledittemor

Vi får det på recept. Så koster det "kun" 86 kr pr. dåse. Ellers er prisen 216 kr.

Ja, det er møgdyrt..  Sådan en er jo brugt på en uge..

En almindelig NAN1 HA er jo kun 10kr billigere så.

Anmeld

2. januar 2013

Faith

Ditte_Marie skriver:

Ja, det er møgdyrt..  Sådan en er jo brugt på en uge..

En almindelig NAN1 HA er jo kun 10kr billigere så.

Ja det er sindssygt! Tør slet ik regne sammen på hvor mange penge vi har brugt på det skidt i hans 7 måneder lange liv. Men det er nødvendigt, og så kommer pengene i 2. række.

Ja Nan1 HA er heller ik helt billigt.

Anmeld

2. januar 2013

lilledittemor

Faith skriver:

Ja det er sindssygt! Tør slet ik regne sammen på hvor mange penge vi har brugt på det skidt i hans 7 måneder lange liv. Men det er nødvendigt, og så kommer pengene i 2. række.

Ja Nan1 HA er heller ik helt billigt.

Tør jeg heller ikke at tænke på  Og nr. 2 som er på vej, skal have det samme.. 

Men det er jo ikke pengene der er det vigtige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.