Hvilke bind???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

2babygirls

Miss Church skriver:

Jeg følger lige med  

Jeg har tænkt mig at købe nogle natbind. Er det ikke godt nok? Eller? 

Jeg tog nogle fra patienthotellet, og da jeg løb tør hjemme brugte jeg bare natbind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

CarinaSB

birthee skriver:

Jeg har termin her lige om lidt, og ville høre hvilke bind I brugte i dagene efter??? Synes ikke jeg kan finde de meget tykke libresse de har på svendborg sygehus, og som ellers lige er perfekte til mig...

Jeg brugte Tena Lady .. 

Anmeld

2. januar 2013

Satans

birthee skriver:

Jeg har termin her lige om lidt, og ville høre hvilke bind I brugte i dagene efter??? Synes ikke jeg kan finde de meget tykke libresse de har på svendborg sygehus, og som ellers lige er perfekte til mig...

Jeg tror at det er meget forskelligt fra person til person hvor meget man bløder efter en fødsel ..

Jeg brugte de der bleer de har på sygehuset den første 1½ døgn ca. og brugte/bruger derefter alm. bind..

Anmeld

2. januar 2013

Miss Church

HeidiØ skriver:

Tror det kommer lidt an på hvor meget/hvor længe man bløder. Jeg brugte dem fra hospitalet ihvertfald en uge... derefter "trappede jeg ned" til natbind efter 14 dage var det væk

Okay. Vi skal også være indlagt i hvert fald i en uge, så tror bare jeg køber natbind og så bruger jeg dem fra sygehuset, hvis det ikke er nok

Tak for dit svar 

Anmeld

2. januar 2013

Miss Church

Baby2påvej skriver:

Jeg tog nogle fra patienthotellet, og da jeg løb tør hjemme brugte jeg bare natbind

Tak for svar Det tror jeg også at jeg gør

Anmeld

2. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

De har de samme bind på apoteket, som på sygehuset. De er rigtig gode, men også ret dyre! Vh stine

Anmeld

2. januar 2013

Leneur

Miss Church skriver:

Okay. Vi skal også være indlagt i hvert fald i en uge, så tror bare jeg køber natbind og så bruger jeg dem fra sygehuset, hvis det ikke er nok

Tak for dit svar 

Min søster blødte utrolig meget efter hun havde født tvillinger og for mit eget vedkommende blødte jeg næsten 8 uger. Først efter uge 7 jeg kunne bruge natbind men igen du ved det jo først når du har født...

Anmeld

2. januar 2013

Miss Church

Leneur skriver:

Min søster blødte utrolig meget efter hun havde født tvillinger og for mit eget vedkommende blødte jeg næsten 8 uger. Først efter uge 7 jeg kunne bruge natbind men igen du ved det jo først når du har født...

Tak for dit svar!

Nej det er jo svært at sige på forhånd Jeg må bare købe lidt ind og så se hvad der bliver nødvendigt til den tid  

Anmeld

2. januar 2013

Fenja09

Jeg brugte kun hospitalets bind til om aftenen - fødte om morgenen. Derefter brugte jeg almindelige bind.

/Fenja

Anmeld

2. januar 2013

Dorthe1986

På "mit" sygehus, havde de bind i tre størrelser: kæmpe ble, lidt mindre ble, og lille ble (ala natbind, alligevel lidt større). Jeg startede ud med de første, men inden jeg kom hjem, kunne jeg bruge de mindste bind. Hapsede også en lille stak med hjem og ellers brugte jeg almindelige bind derefter.

Men jeg ville nok starte med natbind og så se... hvis du er en af dem der bløder meget, kan du altid sende manden eller en anden op på apoteket efter dem, som de også bruger på sygehuset. Men lad være med at købe dem inden, for de er ret dyre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.