Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har termin her lige om lidt, og ville høre hvilke bind I brugte i dagene efter??? Synes ikke jeg kan finde de meget tykke libresse de har på svendborg sygehus, og som ellers lige er perfekte til mig...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
birthee skriver: Jeg har termin her lige om lidt, og ville høre hvilke bind I brugte i dagene efter??? Synes ikke jeg kan finde de meget tykke libresse de har på svendborg sygehus, og som ellers lige er perfekte til mig...
jeg brugte EASY.. mener at de hed Night.
de fåes i Føtex de er store - til de første dage efter.
Jeg brugte de der utrolig stor bind fra hospitalet, det ligner faktisk en ble, men blødte simpelthen så meget
JS<3 skriver: Jeg brugte de der utrolig stor bind fra hospitalet, det ligner faktisk en ble, men blødte simpelthen så meget
Det samme her! Og så hapsede jeg en lille stak med hjem!
HeidiØ skriver: Det samme her! Og så hapsede jeg en lille stak med hjem!
Haha! Det må man da ikke Jeg tog IHVERTFALD 10 stk
4kløver skriver: Jeg brugte baby bleer når det var slemt
Jeg brugte baby bleer når det var slemt
Jeg følger lige med
Jeg har tænkt mig at købe nogle natbind. Er det ikke godt nok? Eller?
JS<3 skriver: Haha! Det må man da ikke Jeg tog IHVERTFALD 10 stk
Hihi nej Men det gjorde jeg IHVERTFALD osse!
Miss Church skriver: Jeg følger lige med Jeg har tænkt mig at købe nogle natbind. Er det ikke godt nok? Eller?
Tror det kommer lidt an på hvor meget/hvor længe man bløder. Jeg brugte dem fra hospitalet ihvertfald en uge... derefter "trappede jeg ned" til natbind efter 14 dage var det væk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128