Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Jeg bor i Norge og kan simpelthen ikke finde nogen som helst gravitaminer, og graviomega Det er førstegang jeg er gravid, også søgte jeg lidt rundt, har kigget på apoteket men ingen piller underligt synes jeg...Hvad skal jeg gøre? og hvor meget er jeg nød til at købe hvis jeg først skal føde til juli, og er det iorden at spise begge vitaminer om dagen, eller er det for meget for babyen?Nogen svar/hjælp? Tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ingen??????????????
Anonym skriver: Hej Jeg bor i Norge og kan simpelthen ikke finde nogen som helst gravitaminer, og graviomega Det er førstegang jeg er gravid, også søgte jeg lidt rundt, har kigget på apoteket men ingen piller underligt synes jeg...Hvad skal jeg gøre? og hvor meget er jeg nød til at købe hvis jeg først skal føde til juli, og er det iorden at spise begge vitaminer om dagen, eller er det for meget for babyen?Nogen svar/hjælp? Tak
Puha det var mange spørgsmål på en gang
Jeg ville høre på apoteket efter vitaminer til gravide - de hedder nok ikke gravitamin i Norge men det har de helt styr på på apotekerne
Jeg ville også spørge på apoteket. Fol-syre kan sagtens fåes i tabletter for sig selv, og som jeg forstår det, så er det de vigtigste. Jern og kalk kommer jo også til senere.
Månsson skriver: Kan du ikke få en alm multi vitamin også fol syre ved siden af deroppe ? Og ja spis du bare det på en gang. Du skal jo os ha jern efter uge 10.
Kan du ikke få en alm multi vitamin også fol syre ved siden af deroppe ? Og ja spis du bare det på en gang. Du skal jo os ha jern efter uge 10.
Jern starter jeg med når jeg når til de 6 månneder...
Tusind tak, det havde jeg slet ikke tænkt på, jo jeg sørge for at spørge dem imorgen..Godnat
Anonym skriver: Jern starter jeg med når jeg når til de 6 månneder...
Hvorfor først så sent? Det er jo for kroppens eget bedste, at jern anbefales fra uge 10....
JA men jeg ser op til min søster, hun er også sygeplejske/jordmoder. Så jeg valgte at gøre det hun siger...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128