Underligt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej  
Jeg bor i Norge og kan simpelthen ikke finde nogen som helst gravitaminer, og graviomega  Det er førstegang jeg er gravid, også søgte jeg lidt rundt, har kigget på apoteket men ingen piller underligt synes jeg...Hvad skal jeg gøre? og hvor meget er jeg nød til at købe hvis jeg først skal føde til juli, og er det iorden at spise begge vitaminer om dagen, eller er det for meget for babyen?

Nogen svar/hjælp?

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Ingen??????????????

Anmeld

2. januar 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Hej  
Jeg bor i Norge og kan simpelthen ikke finde nogen som helst gravitaminer, og graviomega  Det er førstegang jeg er gravid, også søgte jeg lidt rundt, har kigget på apoteket men ingen piller underligt synes jeg...Hvad skal jeg gøre? og hvor meget er jeg nød til at købe hvis jeg først skal føde til juli, og er det iorden at spise begge vitaminer om dagen, eller er det for meget for babyen?

Nogen svar/hjælp?

Tak

Puha det var mange spørgsmål på en gang

Jeg ville høre på apoteket efter vitaminer til gravide -  de hedder nok ikke gravitamin i Norge men det har de helt styr på på apotekerne

Anmeld

2. januar 2013

L&V

Anonym skriver:

Hej  

Nogen svar/hjælp?

Tak

Kan du ikke få en alm multi vitamin også fol syre ved siden af deroppe ? Og ja spis du bare det på en gang. Du skal jo os ha jern efter uge 10.

Anmeld

2. januar 2013

n00b 2.0

Anonym skriver:

Hej  

Nogen svar/hjælp?

Tak

Jeg ville også spørge på apoteket. Fol-syre kan sagtens fåes i tabletter for sig selv, og som jeg forstår det, så er det de vigtigste. Jern og kalk kommer jo også til senere.

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Kan du ikke få en alm multi vitamin også fol syre ved siden af deroppe ? Og ja spis du bare det på en gang. Du skal jo os ha jern efter uge 10.

Jern starter jeg med når jeg når til de 6 månneder...

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Tusind tak, det havde jeg slet ikke tænkt på, jo jeg sørge for at spørge dem imorgen..

Godnat

Anmeld

2. januar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hvorfor først så sent? Det er jo for kroppens eget bedste, at jern anbefales fra uge 10....

Anmeld

3. januar 2013

L&V

Anonym skriver:

Okay man anbefaler det jo fra uge 10 så hvorfor vente

Anmeld

3. januar 2013

Anonym trådstarter

JA men jeg ser op til min søster, hun er også sygeplejske/jordmoder. Så jeg valgte at gøre det hun siger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.