Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkDitte skriver: Tillykke Det er så fedt.. jeg har også næsten lige fundet ud af at jeg er gravid.. vi har prøvet siden april, hvor jeg fik en udskrabning grundet et vindæg.. Man har bare lyst til at sige det til alle.. Jeg er ca. 4+1, skal til scanning om 14 dage... Endnu engang tillykke.. det er superskønt Knus D.
Tillykke
Det er så fedt.. jeg har også næsten lige fundet ud af at jeg er gravid.. vi har prøvet siden april, hvor jeg fik en udskrabning grundet et vindæg..
Man har bare lyst til at sige det til alle..
Jeg er ca. 4+1, skal til scanning om 14 dage...
Endnu engang tillykke.. det er superskønt
Knus D.
CamillaP skriver: Jeg har bare lyst til at råbe det så højt jeg kan:JEG ER GRAVID!Har nu forsøgt i 5 måneder og imorgen dukkede der altså 2 streger op på alle 3 testsJeg testede før tid og er i dag 3+5 med termin d. 13 september. Hvis jeg har regnet rigtig. Jeg er bare SÅ lykkelig.
Jeg har bare lyst til at råbe det så højt jeg kan:JEG ER GRAVID!Har nu forsøgt i 5 måneder og imorgen dukkede der altså 2 streger op på alle 3 testsJeg testede før tid og er i dag 3+5 med termin d. 13 september. Hvis jeg har regnet rigtig. Jeg er bare SÅ lykkelig.
Stort tillykke
Jubii - det er en herlig nyhed når det så lykkes
KÆMPE STORT TILLYKKE !!
CamillaP skriver: tillykke til dig også jeg indså lige at jeg ud fra beregnet termin har termin fredag den 13 år 2013.. Men så er vi jo tæt på hinanden
tillykke til dig også jeg indså lige at jeg ud fra beregnet termin har termin fredag den 13 år 2013.. Men så er vi jo tæt på hinanden
Hihi.. sikke en dato
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128