Genbruge sutterne til nr. 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2013

mortilnoahogmelina

Jeg ville købe nye .
Det har vi os selv gjort da vi fik lillesøster vi købte faktisk os nye flasker :-) :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

Silas <3

DAs mor skriver:

Jeg ville købe nye

Jeg ville købe nye! Tænk hvis du skulle bruge din søster gamle tandbørste? AD! Også selvom den bliver gjort ren

Så jeg vil købe nye uden at tøve

Anmeld

14. februar 2013

MIWULA

Hvis de er helt fine og ikk klistre eller noget så ville jeg nok bare genbruge dem.. Kan ikk se hvorfor man ellers skal smide dem ud..

Anmeld

14. februar 2013

MIWULA

Orv glemte lige. Prøv og tænk på hvad de gør i vuggestuer der bruger de da de samme til alle børnene der får flaske.. de koger dem jo bare..

Anmeld

14. februar 2013

Fenja09

Vores datter er ikke helt færdig med sine sutteflasker endnu. Hun går selv og drikker vand af dem og så får hun sin "godnat"flaske.

Vi venter en lille ny til Juli, der er vores datter jo helt sikkert færdig med dem.

Så ville høre om vi ikke godt kan bruge sutterne til den næste?

Man skal faktisk skifte sutten ud ca. hver 1-2 måneder, hvis man skal følge anbefalingerne, men uanset så ville jeg bestemt købe nogle andre sutter til næste barn.

/Fenja

Anmeld

14. februar 2013

Team Putte

Ditte_Marie skriver:

Vores datter er ikke helt færdig med sine sutteflasker endnu. Hun går selv og drikker vand af dem og så får hun sin "godnat"flaske.

Vi venter en lille ny til Juli, der er vores datter jo helt sikkert færdig med dem.

Vi har gemt sutterne til den næste.. Både str. 1 og str. 2 som jo slet ik er bidt eller lignende i Lige nu bruger Ida str. 3 og hun er ved at få tænder, så kunne forestille mig at vi ik gemmer den størrelse alt efter skader Synes fint man kan gemme til den næste når det er ens egne børn. Ville dog aldrig købe brugte sutter

Anmeld

14. februar 2013

hekran

Vi genbrugte fra dreng til dreng. Der er 21 måneder imellem dem. Men jeg sørgede bare for at få dem vasket godt og steriliseret inden brug (men det ville man jo gøre uanset hvad). Hvorfor ikke?

Anmeld

17. februar 2013

Miss-86

Jeg har ingen børn endnu - Men vil lige komme med en kommentar alligevel.

Jeg ville genbruge dem, hvis ikke de var møre
Jeg har selv købt tupperware sutteflasker, som er ret dyre, der kan jeg købe ny "sut" til sutteflasken, hvis den er mør efter nr.1 har brugt den   Men så skal jeg ikke ud og købe dyr sutteflaske igen, kun sutten .

Anmeld

17. februar 2013

Lady Marion <3

Sig mig er der ingen herinde der ved at alle sutter både alm sutter og til sutteflasker skal kasseres hver 5 uge ca ????

Jeg er nærmest chokeret

Det er pga slid ved rengøring og kogning , de bliver møre , så af sikkerhedshensyn og af hygiejniske årsager skal de skiftes hver 5 uge .

Anmeld

17. februar 2013

Lady Marion <3

Lady Marion <3 skriver:

Sig mig er der ingen herinde der ved at alle sutter både alm sutter og til sutteflasker skal kasseres hver 5 uge ca ????

Jeg er nærmest chokeret

Det er pga slid ved rengøring og kogning , de bliver møre , så af sikkerhedshensyn og af hygiejniske årsager skal de skiftes hver 5 uge .

Slidtage og rengøring

Sutter børn altid udskiftes ved de første tegn på slid. Udskift sutter af naturgummi hver 4.- 6. uge, da gummiet kan mørne og udvide sig ved længere tids brug. Vær opmærksom på at sutter i naturgummi godt kan blive mørkere i farven efter kort tid uden at de behøver være dårlige.

Følg altid brugsanvisningen på pakken. Det vil fremgå af pakken om sutten skal koges før den bruges første gang og ofte også hvis den skal rengøres på en bestemt måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.