Genbruge sutterne til nr. 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.350 visninger
31 svar
6 synes godt om
2. januar 2013

lilledittemor

Vores datter er ikke helt færdig med sine sutteflasker endnu. Hun går selv og drikker vand af dem og så får hun sin "godnat"flaske.

Vi venter en lille ny til Juli, der er vores datter jo helt sikkert færdig med dem.

Så ville høre om vi ikke godt kan bruge sutterne til den næste?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

LinLin

Jeg ville købe nye

Anmeld

2. januar 2013

lilledittemor

DAs mor skriver:

Jeg ville købe nye

Hvorfor ?

Anmeld

2. januar 2013

tarkoflen

Er der ikke forskellige sutter alt efter hvor gamle de er? Altså børnene

Jeg tænker lidt, at dem din datter bruger nu, måske når at blive møre, før nr. 2 er gammel nok til at bruge dem? Jeg ved det ikke, men almindelige sutter bliver jo møre med tiden...

Anmeld

2. januar 2013

LinLin

Ditte_Marie skriver:

Hvorfor ?

Hmm.. Ved ikke om der er noget hygiejnisk ved det, men ligesom jeg ikke ville genbruge almindelige sutter vil jeg heller ikke genbruge flaskesutter...
Det villenjeg bare synes var forkert. De må blive møre af at blive kogt så mange gange...

Anmeld

2. januar 2013

Malthe2010

Jeg ville kun skifte dem ud hvis de trænger til det, ellers ser jeg ikke noget problem i at "genbruge" dem...

Anmeld

2. januar 2013

lilledittemor

tarkoflen skriver:

Er der ikke forskellige sutter alt efter hvor gamle de er? Altså børnene

Jeg tænker lidt, at dem din datter bruger nu, måske når at blive møre, før nr. 2 er gammel nok til at bruge dem? Jeg ved det ikke, men almindelige sutter bliver jo møre med tiden...

Vi har i hvert fald både str. 1, 2 og vælling.

Det kan da godt være at 1'erne som ligger i en kasse er blevet kedelige.. Ligesom Bella's babysutter.. Det havde jeg ikke tænkt på

Det må jeg lige tjekke.. Men hvis de er fine, så er der vel ikke noget der taler imod at bruge dem igen?

Anmeld

2. januar 2013

tarkoflen

Ditte_Marie skriver:

Vi har i hvert fald både str. 1, 2 og vælling.

Det kan da godt være at 1'erne som ligger i en kasse er blevet kedelige.. Ligesom Bella's babysutter.. Det havde jeg ikke tænkt på

Det må jeg lige tjekke.. Men hvis de er fine, så er der vel ikke noget der taler imod at bruge dem igen?

Nææ de bliver jo kogt... Ville ikke gøre det, hvis det havde været et andet barn end mit eget, der havde brugt dem, men tror måske godt jeg kunne finde på at gøre det, hvis det var nr. 2 der skulle bruge dem, og de ikke fejler noget

Anmeld

2. januar 2013

lilledittemor

DAs mor skriver:

Hmm.. Ved ikke om der er noget hygiejnisk ved det, men ligesom jeg ikke ville genbruge almindelige sutter vil jeg heller ikke genbruge flaskesutter...
Det villenjeg bare synes var forkert. De må blive møre af at blive kogt så mange gange...

Ja, tænkte også lidt at jeg ikke ville genbruge - men på den anden side.. Hvis vi så kunne spare lidt på det område men du har nok ret.

Vores er blevet vasket mest i opvaskeren - så de er ikke møre. Men ved selvfølgelig ikke om 1'erne som ligger til opbevaring er blevet møre..

Anmeld

2. januar 2013

lilledittemor

Posey skriver:

Jeg ville kun skifte dem ud hvis de trænger til det, ellers ser jeg ikke noget problem i at "genbruge" dem...

Også det jeg tænkte lidt Tak for svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.