Hurtig hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. januar 2013

Anonym trådstarter

er begyndt at bløde i uge 17 og har ringet til lægen 50 gange og pga lang ventetid blir det lagt på. 

Ringede til arbejde og sagde det som det var, og at jeg kom efter lægen. Men kn jo ikke få fat på dem. Hvad havde i gjort? Det er to timer siden jeg skulle være mødt på arbejde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

AnonymMor

Anonym skriver:

er begyndt at bløde i uge 17 og har ringet til lægen 50 gange og pga lang ventetid blir det lagt på. 

Ringede til arbejde og sagde det som det var, og at jeg kom efter lægen. Men kn jo ikke få fat på dem. Hvad havde i gjort? Det er to timer siden jeg skulle være mødt på arbejde

jeg ville ringe til arbejdet og fortælle dem at jeg ikke kunne få fat på lægen så sige at jeg ville kontakte dem så snart jeg vidste noget

håber ikke det er noget alvorligt

Anmeld

2. januar 2013

baby012

Jeg ville tage ind til lægen .. 

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

BabyAngel21 skriver:

jeg ville ringe til arbejdet og fortælle dem at jeg ikke kunne få fat på lægen så sige at jeg ville kontakte dem så snart jeg vidste noget

håber ikke det er noget alvorligt

Der er ikke andre steder man kan ringe hen?

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Jeg ville tage ind til lægen .. 

Uden at have snakket med dem først?

Anmeld

2. januar 2013

baby012

Anonym skriver:

Uden at have snakket med dem først?

ja  

har jeg selv gjort mange gange, sagt det er meget vigtigt, og så kommet ind relativt hurtigt  

Anmeld

2. januar 2013

ano14316

Nu ved jeg ikke hvor du er fra.. men her i hillerød er der en akutmodtagelse for gravide.. det er der sikkert også andre steder 

http://www.hillerodhospital.dk/menu/Afdelinger/Gynaekologisk_ObstetriskAfdeling/Foedeafdelingen/Om_afdelingen/AkutModtagelseForGravide.htm

Der er i hvertfald også på hvidovre

Anmeld

2. januar 2013

Sahara82

Ellers har du ved din jordmoder fået et akutnr. til fødegangen. Der kan du ringe op og tale med en jordmoder. Hun vil i så fald kunne rådgive dig i hvad du skal gøre.

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

smsh skriver:

Ellers har du ved din jordmoder fået et akutnr. til fødegangen. Der kan du ringe op og tale med en jordmoder. Hun vil i så fald kunne rådgive dig i hvad du skal gøre.

Har lige ringet og det er KUN min egen læge

Anmeld

2. januar 2013

Sahara82

Anonym skriver:

Har lige ringet og det er KUN min egen læge

Hmm det må så være fordi du ikke er længere henne. Hvis du endnu ikke har fået fat i lægen ville jeg tage derop og forklare sekratæren at du har ringet forgæves og akut har brug for at tale med en læge da du bløder. Er ret sikker på at hun ikke vil ignorere en sådan melding og højst sandsyneligt presse dig ind et sted.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.