Har julen været lidt for god ved andre end mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. januar 2013

Sky

Pyyha... Uge 16 og allerede + 4 kg :-[ 

Julen har simpelthen været alt for god ved mig  

Jeg ved nøjagtig hvor hårdt det er at tabe alle de grimme kilo efter graviditeten så nu skal skal der sættes ind for at begrænse katastrofen...

Er jeg den eneste der har det på denne måde? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

M&N

Sky skriver:

Jeg ved nøjagtig hvor hårdt det er at tabe alle de grimme kilo efter graviditeten så nu skal skal der sættes ind for at begrænse katastrofen...

Hehe, du er bestemt ikke den eneste!

Jeg vejede mig for nogle dage siden der sagde vægten 91,7 kg (91 kg hos lægen i uge 25), og vejede mig så her til morgen og der siger vægten 92,7 så har taget 1 kg på i uge 32. Havde en startsvægt på 83 kg, så runder snart mine 10 kg.

Vejer i forvejen 20 kg for meget, så er spændt og lidt nervøs for hvad lægen siger til vægten idag til sidste lægebesøg.. Høhø.

God dag!

Anmeld

2. januar 2013

Sky

Nå men det er da dejligt at man ikke er den eneste! Men tænk at vi kun er 2 :-\...

Ja ja så må man jo bare stramme op! 

Anmeld

2. januar 2013

M (:

Sky skriver:

Jeg synes også julen har været alt for fyldt med søde sager, men tror heldigvis jeg er sluppet rimelig billigt - +6,7 kg i uge 28, det kan jeg nok ikke sige så meget til, selvom jeg da gerne have set det var mindre..

Anmeld

2. januar 2013

Sky

M (: skriver:

Jeg synes også julen har været alt for fyldt med søde sager, men tror heldigvis jeg er sluppet rimelig billigt - +6,7 kg i uge 28, det kan jeg nok ikke sige så meget til, selvom jeg da gerne have set det var mindre..

Nej det skal du ikke klage over 

Jeg rundede de +15 kg sidste gang og det er absolut max for mig- de var ikke nemme at slippe af med!!

Anmeld

2. januar 2013

M (:

Sky skriver:

Nej det skal du ikke klage over 

Jeg rundede de +15 kg sidste gang og det er absolut max for mig- de var ikke nemme at slippe af med!!

Jeg håber at kunne holde mig under 10-11 kg, meeeeen, det sker nok ikke

Anmeld

2. januar 2013

FrkZier

Sky skriver:

jeg tror jeg har taget 3 kilo på henover julen

det er helt forfærdeligt, men kan jo alligvel ikke rigtig gøre så meget ved det

jeg er 23+0 og har taget 6 kilo på ca

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.