Han kalder mig grimme ting i en lille diskution

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

mpr

Først vil jeg sige at han skal tage og finde kammertonen! Man skal bare tale ordentligt til hinanden uanset hvordan det hele hænger sammen.

Dernæst vil jeg sige til dig at du skal heller ikke bare gå.. Jeg har stået og været præcis der hvor din kæreste står.. Og det er monster fustrerende hvis modparten bare går.. Det kunne altså også få mig til at flyve i flint, mange gange, men det hjælper jo heller ingen steder.. Prøv at sætte jer lige så stille ned og så bed ham om at forklare dig det så godt han kan.. Og så fortæl ham at det gør dig ked af det når han snakker sådan.. Nu ved jeg ikke hvad han mener med at du spiller smart men selvfølgelig gælder kammertonen begge veje.. Og selvom det også er fustrerende for dig ikke at kunne forstå det så må du heller ikke blive ophidset over det I skal jo hjælpes ad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

JustMe

Jeg synes, det er fint at du gik. I min verden er det på ingen måde barnligt eller dårlig opførsel; behandler man folk grimt eller taler ned til dem, som din kæreste gjorde, kan man ikke forvente, at de bliver og fortsat taler høfligt til én. Samtidig havde jeg pointeret, at det ikke er acceptabelt at kalde hinanden navne; det er mangel på respekt for sin partner, og det bør ikke finde sted i et forhold i min bog.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.