Anonym skriver:
Min kæreste og jeg sidder og snakker om økonomi og det bliver til lidt af en diskution fordi jeg ikke helt forstår det og det ender med at han siger: '' forstår du ikke det!?- det er sku da så enkelt, jeg kan ikke sige det mere enkelt - kan du ikke ligge to og to sammen!?'' osv
Og jeg siger så at jeg sys det er meget forvirrende osv, og går.
hvor han så råber: ''Går du bare så, du skal ikke stå og spille så smart også gå''
''Sæk, røvhul.. du er bare en nar'' siger han så.
Det er ikke første gang han kalder mig grimme ting og jeg har før fortalt ham at jeg bliver ked af det over det.
Han kommer næsten altid og siger undskyld bagefter.
Men det ændre ikke på at jeg bliver ked af det.
Jeg har også før sagt: årh så hold dog kæft stodder osv, Men har ikke gjort det længe da vi har talt om at vi skal prøve at lade være med at drive hinanden derud og tackle det som to voksne mennesker istedet for.
Han kom så også og sagde undskyld her idag
men sidder med dårlig mave fornæmmelse.
Havde lige brug for at komme ud med lidt ØV!
Nu vil jeg gerne starte med at sige at det selvfølgelig overhovedet ikke er pænt af ham at kalde dig ting.
Men du startede jo med at gå, ville selv blive sur hvis min kæreste gik når vi sad og snakkede om noget - Det er ligeså barnligt at gå sin vej, som det er at kalde hinanden navne 
Samtidig så burde du bare have sagt at hvis han er så klog så burde han bedre kunne forklare dig det, ikke alle er lige dygtige til at forklare sig og ikke alle er lige dygtige til at forstå de ting der skal forklares - og så må man jo give op og lade det ligge (også selvom du gerne vil forstå det og syntes det er vildt træls)
Men det er der med at du burde finde dig en anden kæreste pga af at han kalder dig noget for derefter at vide det var en fejl og sige undskyld - ja det kan jeg virkelig ikke se, han er idet mindste voksen nok til at sige undskyld, det er der mange der ikke gør.
Jeg ved godt det gør en ked af det, men herhjemme har det faktisk fungeret bare at være lidt rap i raplikken. Så må man være den store og spørge om det hjalp at kalde navne? (og det skal være direkte efter at han har kaldt navne) Han ville højst sandsynligt sige nej og komme med en forklaring - men så siger du bare at det ikke hjælper og at han skal snakke ordentligt, på et tidspunkt opfanger han det vel. Det har i hvert fald virket herhjemme.
Mange bruger det fordi de er irriteret (ja det har jeg da selv gjort), men det er dumt og det er en vane man skal lære at ligge fra sig.