Mamalou skriver:
Jeg synes ikke den er så hardcore, men det er nok fordi jeg ikke er den helt store frugtspiser og jeg har normalvis ikke de store problemer med at undvære kulhydrater. MEN jeg starter fra i morgen, så måske jeg bliver klogere
Jeg er spændt på hvor effektiv fase 1 er... Det må tiden vise 
Hvordan har gokuren været for dig? Har du held med det?
Vh. Louise
Ja jeg har været rigtig glad for gokuren. Der var en del indkøb den første uge, men den er rigtig god på den måde, at man får brugt det meste da madplanen er bygget op sådan og mange af småindkøbene kun var den første uge.
Jeg har valgt ikke at veje mig hverken før jeg startede eller heller ikke i mens jeg er på den. Jeg følger den bare striks i 3 måneder og håber så at tabe mig de 5-7 kilo jeg håber at komme af med.
Den er lidt hård fordi jeg spiser meget mindre end jeg er vant til, men det er jo nok bare et tegn på, at jeg generelt spiser for meget. Jeg tror bare (håber jeg) at det er de første 2-3 uger og derefter så vender maven sig til det. Det gode ved kuren er, at man spiser helt normalt, dvs lækker frokst og aftensmad som ikke tager længere tid at forberede end normalt.
Er du kommet i gang med din kur?
Anmeld