er dette normalt. vægtstigning og hævning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. januar 2013

Anonym trådstarter

Hmm har oplevet noget mærkeligt. vejede mig i går og vejede 71.5. har lige vejet mig nu her og vægten siger 71.3. tidspunkterne var godt nok ikke det samme men er det ikke en mærkelig stigning..

jeg har jo aldrig været gravid før. Så ved ikke om det normalt at det kan være sådan fra den ene dag til det andet?

i går aftes havde jeg også hævet fødder, men vi havde også gået langt om dagen. mine fingere er ligeledes lidt hævet..ikke meget..

jeg kan forstille mig kroppen ændre sig fra dag til dag.
men er der grund til bekymring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2013

Anonym trådstarter

rettelse

vægten siger i dag 73.1. undskyld

Anmeld

1. januar 2013

henh01

nej det er der intet mærkeligt i. Det er jo kun 200g i forskel. De 200 g kan være væske eller andet. Du bør kun veje dig max 1 gang om ugen og så fast dag og tidspunkt.

Anmeld

1. januar 2013

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

nej det er der intet mærkeligt i. Det er jo kun 200g i forskel. De 200 g kan være væske eller andet. Du bør kun veje dig max 1 gang om ugen og så fast dag og tidspunkt.

jeg havde skrevet forkert

vægten var i dag 73.1 hehe

Anmeld

1. januar 2013

henh01

Anonym skriver:

jeg havde skrevet forkert

vægten var i dag 73.1 hehe

Du skal stadig ikke være bekymret. Vægten kan svinge meget når man vejer sig dagligt Vej dig igen om en uge og se hvad den siger. Du har med garanti spist mere usundt i går end i foregårs og derfor holder din krop på mere væske i dag end i går Det forsvinder hurtigt igen

Anmeld

1. januar 2013

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Du skal stadig ikke være bekymret. Vægten kan svinge meget når man vejer sig dagligt Vej dig igen om en uge og se hvad den siger. Du har med garanti spist mere usundt i går end i foregårs og derfor holder din krop på mere væske i dag end i går Det forsvinder hurtigt igen

okay tusind tak for din tid, så jeg mere rolig..stiller vægten væk til i næste uge..

Anmeld

1. januar 2013

henh01

Anonym skriver:

okay tusind tak for din tid, så jeg mere rolig..stiller vægten væk til i næste uge..

Hvor langt er du i din graviditet og hvor meget har du taget på indtil nu?

Anmeld

1. januar 2013

Pige2009

henh01 skriver:

Helt enig Man kan ikke regne med at få et fyldestgørelsen svar, når man vejer sig hver dag

Anmeld

1. januar 2013

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

er i uge 26 og har vel taget imellem 6-7 kilo på

Anmeld

1. januar 2013

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

altså 6-7 kilo hvis jeg regner med det vagten sagde i går

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.