eltandbørste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2013

B&J

tarkoflen skriver:

Vores stopper og lyser rødt hvis du trykker for hårdt

hold da op en stor alarm klokke ej syntes det er virkelig smart for det kan jeg nemt komme til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2013

tarkoflen

B&J skriver:

hold da op en stor alarm klokke ej syntes det er virkelig smart for det kan jeg nemt komme til

Jeg er ikke slem til at trykke for hårdt, men det er rart at vide, at den siger fra

Anmeld

1. januar 2013

incognito

Jeg har også eltandbørsten med uret dertil. Jeg er enormt glad for den. Så den vil jeg altså også anbefale 

Anmeld

1. januar 2013

B&J

incognito skriver:

Jeg har også eltandbørsten med uret dertil. Jeg er enormt glad for den. Så den vil jeg altså også anbefale 

Mange tak søde, jeg skal ud og kigge imorgen for hovede er jo ikke så stort så kan nemmer komme til der hvor jeg ikke kan fordi min mund er mærkelig

Anmeld

1. januar 2013

B&J

tarkoflen skriver:

Jeg er ikke slem til at trykke for hårdt, men det er rart at vide, at den siger fra

ja det er da super skønt, jamen jeg spænder i hele armen når jeg børster tænder så kan være den kan lære mig at slappe lidt af

Anmeld

1. januar 2013

tarkoflen

B&J skriver:

ja det er da super skønt, jamen jeg spænder i hele armen når jeg børster tænder så kan være den kan lære mig at slappe lidt af

Hi hi ja det ville nok ikke være en dum ide

Anmeld

1. januar 2013

B&J

tarkoflen skriver:

Hi hi ja det ville nok ikke være en dum ide

nej nemlig og fordi jeg har 4 tænder der går lidt ind af og som min tandlæge siger du gør mere skade en gavn på dem fordi jeg ikke kan komme ordenlig til med et alm tandbørste så nu har jeg fået sådane n lille fin en til det og den er fantastisk men tror nu en eltandbørte vil være super god til de små hjørner

Anmeld

1. januar 2013

AnnaK89

Vi har en oral B professional Care 3000
Den er rigtig god synes jeg

Vi købte en dobbelt pakke, så der var en til både manden og jeg

Anmeld

1. januar 2013

B&J

AnnaKJ skriver:

Vi har en oral B professional Care 3000
Den er rigtig god synes jeg

Vi købte en dobbelt pakke, så der var en til både manden og jeg

den ser også smart ud der er vist forskellige hoveder med eller er google helt forkert på den

Anmeld

1. januar 2013

AnnaK89

B&J skriver:

den ser også smart ud der er vist forskellige hoveder med eller er google helt forkert på den

Ja der er forskellige børster
Vi har en der fjerner plak og en der polerer, samtidig med at der selvfølgelig er almindelige børster på også
Man kan også få hvis man har sensitive tænder/tandkød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.