eltandbørste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.096 visninger
28 svar
1 synes godt om
1. januar 2013

B&J

Hej alle sammen, nu vil jeg til at bruge sådan en maskine

jeg har tænkt på det længe men den er nemmer at komme til de tænder jeg har svært ved især de bagerste

men er der nogle der har nogle gode råd til mærker osv med sådan nogle og bruger jeres børn sådan en????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2013

tarkoflen

Vi har en obh med sådan et ur til, der fortæller hvor længe man skal børste hvor, den er vi super glade for!

Anmeld

1. januar 2013

B&J

tarkoflen skriver:

Vi har en obh med sådan et ur til, der fortæller hvor længe man skal børste hvor, den er vi super glade for!

den lyder god , ved du hvad navnet er på den???

Anmeld

1. januar 2013

Gitte

Braun Oral B, bruger den også til min søn.

Anmeld

1. januar 2013

B&J

Gitte skriver:

Braun Oral B, bruger den også til min søn.

Anmeld

1. januar 2013

tarkoflen

B&J skriver:

den lyder god , ved du hvad navnet er på den???

Det er den her:

http://www.pricerunner.dk/pl/573-1269061/Elektrisk e-tandboerster/Oral-B-(Braun)-Triumph-Professional Care-5000-Sammenlign-Priser

Den er jævnligt på tilbud så hold øje med den vi fik en ekstra tandbørste med, så vi har en hver og jeg mener vi gav 1100 for den, inkl børster, et rejseetui, som faktisk er meget rart at have og en holder til børstehoveder

Anmeld

1. januar 2013

B&J

tarkoflen skriver:

Det er den her:

http://www.pricerunner.dk/pl/573-1269061/Elektrisk e-tandboerster/Oral-B-(Braun)-Triumph-Professional Care-5000-Sammenlign-Priser

Den er jævnligt på tilbud så hold øje med den vi fik en ekstra tandbørste med, så vi har en hver og jeg mener vi gav 1100 for den, inkl børster, et rejseetui, som faktisk er meget rart at have og en holder til børstehoveder

den er også bare super smart mange tak

Anmeld

1. januar 2013

tarkoflen

B&J skriver:

den er også bare super smart mange tak

Var så lidt ved ikke om du skal bruge to motorer, hvis ikke, så tror jeg også den almindelige kommer på tilbud ret tit det kan i hvert fald godt betale sig at hold øje

Anmeld

1. januar 2013

B&J

tarkoflen skriver:

Var så lidt ved ikke om du skal bruge to motorer, hvis ikke, så tror jeg også den almindelige kommer på tilbud ret tit det kan i hvert fald godt betale sig at hold øje

det ved jeg heller ikke jeg skal brug en blid børste og læste om en der topper hvis man trykker for hårdt det er jo nok en super ide....

Anmeld

1. januar 2013

tarkoflen

B&J skriver:

det ved jeg heller ikke jeg skal brug en blid børste og læste om en der topper hvis man trykker for hårdt det er jo nok en super ide....

Vores stopper og lyser rødt hvis du trykker for hårdt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.