36+2 idag - har du stadig mave på???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. januar 2013

birthee

Jeg venter jo nr. 3, og både læge og jordemoder mener ikke jeg går til termin... idag snakker jeg så med min mor, for lige at høre om de har haft en god aften igår... Hun spørger så om jeg stadig har mave på - hvortil jeg så svarer at det har jeg, og at hun ikke allerede skal begynde at spørge om det nu, og siger også at hun altså ikke skal blive helt vild i varmen (min mor altså) hvis jeg ikke lige svarer på min mobil når hun ringer... har så lige aftalt med manden at hvis det bliver for meget (med de andre 2 kom der hentydninger nogle gange flere gange dagligt), så får han altså ansvaret for kontakt til omverdenen, for det magter jeg altså ikke...

nå, skulle bare lige ud med det - jeg er jo ikke den første der oplever den "nysgerrighed", og bliver helt sikkert ikke den sidste 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2013

birthee

birthee skriver:

Jeg venter jo nr. 3, og både læge og jordemoder mener ikke jeg går til termin... idag snakker jeg så med min mor, for lige at høre om de har haft en god aften igår... Hun spørger så om jeg stadig har mave på - hvortil jeg så svarer at det har jeg, og at hun ikke allerede skal begynde at spørge om det nu, og siger også at hun altså ikke skal blive helt vild i varmen (min mor altså) hvis jeg ikke lige svarer på min mobil når hun ringer... har så lige aftalt med manden at hvis det bliver for meget (med de andre 2 kom der hentydninger nogle gange flere gange dagligt), så får han altså ansvaret for kontakt til omverdenen, for det magter jeg altså ikke...

nå, skulle bare lige ud med det - jeg er jo ikke den første der oplever den "nysgerrighed", og bliver helt sikkert ikke den sidste 

Hvad gjorde du, i relation til folks nysgerrighed omkring om du havde født????

Anmeld

1. januar 2013

LinLin

Første gang regnede jeg med at gå over termin - det hører man jo at 'alle' gør første gang - men han kom sgu 15 dage før, så jeg nåede aldrig at få det spørgsmål

Anden gang kom han til gengæld først på terminen og der regnede (håbede) alle inkl mig selv at han bille komme før tid som sin storebror... Jeg var såååå utålmodig og fik vist bare svaret " neeeeeej! Han gider ikke komme ud!!!" når nogen spurgte om der var sket noget... Ej de sidste to uger var forfærdeligt lange....

Anmeld

1. januar 2013

Pige2009

Undlod at tage telefonen, hvis folk ringede og ellers talte jeg til ti inden jeg svarede på noget, hvis jeg var alt for irriteret

Anmeld

1. januar 2013

Muhmi

Har aldrig oplevet det som værende irriterende at folk er nysgerrige omkring min mave, det er en dejlig ting i min verden og synes det er hyggeligt når folk spørger hvor lang tid der er til og om man ikke snart skal føde... Men jeg er så også én af dem der elsker når folk rører ved min mave (Ikke fremmede) og vil gerne have de bliver ved... Synes det er super hyggeligt med den "opmærksomhed" jeg får omkring det at være gravid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.